Secretara

Confidential

15-07-2006 | EXPIRA LA 21-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

postul este stabil in Loc. Tulcea

MISIUNEA PRINCIPALA
- Conduce si coordoneaza activitatea de secretariat si birotica

PRINCIPALELE ATRIBUTII:

-Sa raspunda tuturor persoanelor în cautare de informatii generale despre:
- organizarea unitatii: cine si ce face în cadrul unitatii astfel încât orice client sa poata repera interlocutorul cautat
- produsele si serviciile oferite
- orarul de functionare
- Sa identifice si sa comunice superiorilor orice modificare existenta
- Implicarea în actiuni colective de munca
- Planificarea si organizarea activitatilor in cadrul biroului;
- Gestionarea si distribuirea corespondentei (in & out), fax sau mail;
- Urmarirea circuitului documentelor in firma (aprobari, documente primite si care trebuie distribuite personelor in cauza, informari initiate de echipa manageriala si care trebuie aduse la cunostinta colegilor);
- Mentinerea relatiilor si redactarea corespondentei cu clientii;
- Documentatie, arhivare, legatorie;
- Administratie (aprovizionare cu materiale de birotica, protocol);
- Preluarea / initierea apelurilor, redirectionarea acestora dupa interes si dupa importanta (unde este cazul);
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, oferirea informatiilor, inregistrarea si transmiterea mesajelor;
- Redactarea si arhivarea documentelor pentru management;
- Activitati de receptie si protocol.


CERINTE

DOMICILIUL STABIL IN JUDETUL TULCEA

Constituie avantaj
- Experienta in domeniul agricol, cunostintele in agricultura
- Experienta in relatiile cu clientii
- Cunostintele de economie, contabilitate, management, marketing

ABILITATI SI APTITUDINI
- Persoana dinamica, fire deschisa, serioasa, organizata, responsabila
- Abilitati de comunicare
- Cunostinte minime de contabilitate primara
- Absolventa de studii medii / studiile superioare
- Persoana placuta din punct de vedere fizic
- Capacitate de lucru atat individual cat si in echipa
- Limbi straine: engleza ¿ nivel mediu
- Intocmirea si gestionarea corespondentei;
- Prezenta placuta, tonica, cu o voce calda, atitudine relaxata si vesela
- Capacitatea de a vorbi si a mentine un ton placut indiferent de situatie
- Cunostinte temeinice de utilizare a PC-ului (microsoft office, INTERNET) si a tehnicii de birou;
- Abilitati de organizare si de comunicare;
- Capacitate de concentrare pe prioritati;
- Cunostintele in domeniu agricol constituie avantaj

- Studii medii sau superioare (reprezinta un avantaj)
- PC-Word, Excel, Power Point, Internet ¿ nivel avansat, rapiditate si acuratete
- Engleza- nivel intermediar;
- Orientare catre client
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare
- Atentie distributiva
- Acuratete, grija pentru detalii
- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
- Aptitudine generala de invatare
- Aptitudini de comunicare orala si scrisa
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Permis auto categoria B (constituie un avantaj).


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant
Bonuri de masa
Libere si concedii legale conf Codului Muncii
Alte beneficii in functie de prestatie

CV-urile pot fi trimise si pe adresa estic_management@yahoo.com
VOR FI SELECTATE DOAR ACELE CV-uri CE CORESPUND CEL MAI BINE CU CERINTELE POSTULUI.