Manager Centru Comercial

ADECCO RESURSE UMANE

09-03-2012 | EXPIRA LA 08-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Adecco recruteaza Manager Centru Comercial pentru clientul sau, companie ce detine o importanta retea de centre comerciale in Romania.
Posturi disponibile: 2 (Tulcea si Ramnicu Valcea).

RESPONSABILITATI:

- Primul contact pentru problemele chiriasilor si pentru gestionarea urgentelor operationale ale centrului comericial;
- Responsabil pentru asigurarea unei atmosfere comerciale si a mentenantei centrului comercial si a proprietatii sale la cele mai bune standarde;
- Responsabil pentru supravegherea a tot ceea ce se petrece in centrul comercial;
- Colecteaza informatiile cu privire la tendintele pietei, costurilor, situatiei chiriasilor;
- Asigura o buna intelegere a pietei la nivel micro si macro, precum si a factorilor economici care pot influenta centrul comercial in management;
- Cunoaste indicatorii demografici si intelege obiceiurile de consum;
- Actualizeaza informatiile referitoare la competitie si la noi dezvoltari in zona;
- Dezvolta si mentine in mod proactiv relatii eficiente de lucru cu comunitatea locala, media si mediul de afaceri local;
- Transmite input si colaboreaza cu echipa manageriala din HQ pentru a stabili obiective, planul de marketing, strategii de inchiriere, investitii sau alte instrumente necesare;
- Responsabil pentru implementarea planurilor de actiune aprobate;
- Minimizeaza durata de neocupare a spatiilor printr-un marketing proactiv al spatiilor disponibile; stabileste focus in identificarea unor chiriasi pentru centrul comercial care sa fie atractivi pentru consumatorii targetati si care se completeaza unul pe celalalt;
- Colecteaza propuneri si definitiveaza negocierile de inchiriere, in conformitate cu targetele stabilite;
- Lucreaza impreuna cu echipa manageriala din HQ pentru recomandarea si dezvoltarea unei strategii pe termen lung care sa genereze valoare adaugata centrului comercial, profitabilitate maximizata prin urmarirea tintelor si obiectivelor si asigurarea unui management de calitate al centrului comercial;
- Dezvolta si mentine relatii de colaborare apropiate cu chiriasii centrului comercial;
- Analizeaza constant evolutia vanzarilor chiriasilor, traficul de vizitatori in centrul comercial si orice alt parametru relevant pentru performanta centrului comercial;
- Stabileste Intalniri cu chiriasi locali si corporativi, directori de magazine, proprietari; transmite raspunsuri pentru potentialele lor preocupari intr-un timp adecvat;
- Gestioneaza inchirierea spatiilor comune sau a altor agreementuri de inchiriere temporara, asigurandu-le profitabilitatea si avand grija totodata de imaginea centrului commercial;
- Reprezinta Compania in relatie cu toti furnizorii de utilitati;
- Propune, planifica si implementeaza sisteme pentru optimizarea costurilor operationale.


CERINTE

- Experienta pe o pozitie similara;
- Persoana orientata spre domeniul comercial, cunostinte si experienta in vanzari, management si marketing;
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte de limba Engleza la nivel avansat;
- Disponibilitate pentru deplasari in teritoriu;
- Abordare comerciala si buna cunoastere a pietei de retail;
- Abilitatea de a identifica noi oportunitati de business;
- Abilitatea de a construi si mentine o buna relatie cu partenerii de business;
- Gandire strategica, proactivitate, orientare spre identificarea solutiilor;
- Abilitati de organizare si prioritizare;
- Carisma, excelente abilitati de comunicare si relationare, integritate.


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

ADECCO RESURSE UMANE este lider mondial in servicii de recrutare si selectie de personal.