Job expirat
- preluare apeluri telefonice;
- identificarea nevoilor clienților
- introducerea informațiilor în baza de date a companiei;
- furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie ( in cazul nostru toate informatiile nostre sunt despre pachetele turistice, disponibilitate data, etc.)
- preluarea și rezolvarea sesizărilor și reclamațiilor sosite din partea clienților, cu păstrarea unui ton amabil și profesionist cu aceștia pe întreaga durată a procesului;
- rezervarea telefonica a pachetelor turistice dorite de clienti, a transportului sau chiar a croazierelor.
-lucrul in echipa
-capacitatea de organizare
-preocuparea pentru calitate
-relatiile cu clientii interni si externi - orientarea spre satisfacerea nevoilor clientilor
-capacitatea de autoperfectionare
-respectarea procedurilor de lucru
-spirit de initiativa
-comunicare eficienta
-cunoasterea limbii italiene la nivel mediu- avansat, scris si vorbit, cunoasterea unei alte limbi este un avantaj
SALAR MOTIVANT
Agentia de turism