Specialist SAP cu germana

Step Up Professional HR Services

10-07-2012 | EXPIRA LA 09-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Angajator: Companie multinationala din Timisoara, aflata printre liderii globali in furnizarea de tehnologie si servicii.


Posturi disponibile:

Creditor master data maintenance Specialist*
Support Specialist for distributed legal entities on POE*
Intercompany Reconciliation Specialist*
Accountant clerk*

Responsabilitati Generale

Implicarea in preluarea unor functiuni din aria Departamentului Financiar din Germania si implementarea lor in Timisoara
Suport in activitati specifice SAP, in special modulul FI si SD
Suport tehnic in migrarea proiectelor
Participarea la un training initial de cateva saptamani in Germania

Responsabilitati Specifice:


* pentru a vedea responsabilitatile specifice celor 4 posturi disponibile accesati http://www.hr-step-up.ro/oferte-de-locuri-de-munca/Financiar-HR/


CERINTE

1. Calificari necesare

Studii finalizate in domeniul comercial/economic (sau experienta pe un post similar)
Limba germana - avansat
Limba engleza - mediu

2. Cunostinte IT:

Bune cunostinte de MS Office ( Excell, Access )
Bune cunostinte de SAP (in special cunoasterea modului FI)

3. Experienta - Cel putin 1 an de experienta de lucru in SAP si contabilitate


4. Aptitudini:

Placerea de a opera cu cifre
Mod de lucru bine organizat si structurat
Orientare spre client
Bune abilitati de comunicare
Initiativa si orientare spre lucrul in echipa


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv
Oportunitati de dezvoltare a carierei
Posibilitatea de a calatori in strainatate
Experienta de lucru intr-o companie multinationala


DESCRIEREA FIRMEI

“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)



Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.

Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.