SEF SERVICIU CALITATE

Adecco Resurse Umane

03-12-2007 | EXPIRA LA 02-01-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordonarea si mentinerea activitatii serviciului calitate
- asigurarea implementarii si mentinerii sistemului de calitate conform ISO TS 16949
- analiza disfunctionalitatilor interne, externe si urmarirea actiunilor corective / preventive
- imbunatatirea si promovarea calitatii si a productivitatii
- coordonarea realizarii de audituri interne si externe


CERINTE

- studii superioare
- experienta in domeniul calitatii minim 2 ani
- cunoasterea standardelor ISO 9001, ISO 16949
- preferabil experienta in domeniul maselor plastice
- cunoasterea limbii engleze, sau franceze
- abilitati in utilizarea pachetului MS Office
- leadership, putere de convingere, bune abilitati de comunicare
- dinamic, hotarat, orientat spre rezultate


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru dinamic
- pachet salarial atractiv
- posibilitati de dezvoltare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate