Sef santier

CASABLANCA SERVICES

24-07-2008 | EXPIRA LA 30-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

1 Isi planifica corect etapele activitatii zilnice, incadrandu-se in timpul alocat fiecareia in parte pentru respectarea temenului final al lucrarilor, raspunde pentru calitatea lucrarilor pe care le executa si pentru respectarea termenelor stabilite
2 Organizeaza si coordoneaza activitatea din cadrul santierului pentru realizarea sarcinilor de munca calitativ si cantitativ
3 Primeste rapoartele zilnice ale subordonatilor, stabileste sarcini de serviciu pentru echipele din subordine
4 Rezolva corespondenta sosita
5 Ia legatura telefonic cu antreprenori, furnizori de materiale, diriginte de santier si proiectanti pentru rezolvarea problemelor curente
6 Se deplaseaza pe santier pentru verificarea lucrarilor executate, inchiderea lucrarilor ascunse
7 Intocmeste necesarul de materiale, receptioneaza materialele din punct de vedere calitativ si cantitativ, verifica consumurile
8 Verifica documentatia de executie din punct de vedere tehnic si economic
9 Urmareste din punct de vedere tehnic dispozitiile de santier si proiectul
10 Intocmeste situatii de lucrari, intocmeste grafice de executie
11 Respecta Regulamentul Intern
12 Asigura conditiile necesare desfasurarii auditurilor, inspectiilor si supravegherii
13 Raspunde de imbunatatirea proceselor pe care le conduce
14 Executa si alte lucrari dispuse de conducerea societatii , potrivit competentei sale, in caz de urgente sau in lipsa lucrarilor specifice specializarii sale
15 Lucreaza in echipa, comunica utilizand corect limbajul de specialitate, raspunde de corectitudinea datelor si informatiilor pe care le transmite
16 Respecta instructiunile verbale si scrise date de superiori
17 Evalueaza periodic personalul direct subordonat din punct de vedere al competentei
18 Identifica necesarul de instruire
19 Asigura si raspunde de pregatirea, calificarea si perfectionarea subordonatilor
20 Este preocupat de imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si participa la programele de instruire, formare si perfectionare profesionala la care este cuprins
21 Raspunde de pastrarea si folosirea bunurilor de orice fel din dotarea locului sau de munc?
22 Pastreaza curatenia la locul de munca
23 Nu consuma bauturi alcoolice in timpul programului de lucru si in incinta firmei
24 Respecta prevederile regulamentelor (ROI, ROF), normelor (NPM, NPSI, norme legale, norme interne) si a procedurilor de lucru din Manualul Calitatii
25 Raspunde de indeplinirea tuturor sarcinilor ce-i revin conform fisei postului sau dispuse de sefii ierarhici, in limitele competentei postului pe care il ocupa
26 Exercita atributiile de serviciu cu fidelitate fata de angajator
27 Se angajeaza sa nu discute cu persoane din organizatie sau din afara organizatiei care nu sunt implicate in executarea sarcinilor de serviciu informatiile confidentiale in a caror posesie intra


CERINTE

Superioare tehnice- Facultatea de Constructii
Minim 5 ani experienta in specialitate
Proactiv, capabil sa gaseasca solutii
Abilitati de operare PC
Capabil de a-si atinge obiectivele
Om de echipa, energic, dinamic, disponibil la program prelungit
Permis de conducere cat.B


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Firma SC CASABLANCA SERVICES SRL Timisoara este o firma acreditata MMSSF (acreditare TM 201/2002) care ofera angajatorilor servicii complete de recrutare si plasare forta de munca in tara si strainatate.
Avem o baza de date solida, permanent actualizata cu CV-urile candidatilor. Dispunem de personal specializat in testarea si evaluarea psihologica a candidatilor.

Firma noastra este permanent la dispozitia dvs cu urmatoarele servicii:
- Recrutare si selectie de personal pentru acoperirea posturilor temporare sau permanente;
- Consultanta in resurse umane;
- Audit de resurse umane;
- Analiza si evaluarea structurii motivationale si a satisfactiei angajatilor;
- Servicii de consultanta in domeniul legislatiei muncii;
- Anchete de opinie;
- Solutii complete de training in domeniul management, marketing, comunicare, vanzari, managementul carierei, cursuri acreditate si recunoscute in 15 tari din Europa (EBC*L V European Business Competence License) in domeniul managementului afacerilor, comunicarii, leadership etc.
Calitatea, experienta si profesionalismul serviciilor pe care le oferim in domeniul resurselor umane ne recomanda.