SECRETARA - COMPANIE IMPORT SI COMERT UTILAJE AGRICOLE

Delta HR Consult

23-11-2006 | EXPIRA LA 29-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Completarea formularisticii specifice obiectului de activitate al firmei: contracte de vanzare-cumparare, contracte de leasing, comenzi, etc.
- Pregatirea documentatiei pentru notariat
-gestionarea corespondentei intrare/iesire, arhivare
- Traduceri
- Monitorizarea derularii campaniilor publicitare
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de birotica, service birotica (oferte, comenzi, contracte)
- Mentinerea relatiilor cu societatile de asigurare pentru utilajele asigurate (urmarirea scadentelor la plati)


CERINTE

- Studii medii sau superioare
- Experienta relevanta in domeniul activitatilor de secretariat-*obligatoriu limba germana (necesara diferitelor traduceri in / din germana si comunicarii cu partenerii germani)
- Experienta operare calculator (MsOffice, Internet)
-permis conducere cat. B
- Responsabilitate, bune abilitati de comunicare
- Deschidere pentru a invata


BENEFICII OFERITE

- Oferta salariala consistenta


DESCRIEREA FIRMEI

Consultanta si Cercetare in Managementul Resurselor Umane
Delta HR Consult recruteaza pentru unul din clientii sai, companie ce activeaza in domeniul importului si comertului cu utilaje agricole,