REPREZENTANT VANZARI TIMISOARA

EUROJOBS Romania SRL

22-02-2006 | EXPIRA LA 24-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Conducerea

- sprijinirea in punerea in practica a strategiei firmei
- promoveaza politica firmei
- conducerea echipelor de proiect
- ia parte active la lucrul in echipa si deleaga munca
- se pregateste pentru discutia de stabilire a scopurilor si este responsabil pentru punerea in practica a diferitelor actiuni, si imbunatateste scopurile
- sprijina la introducerea noilor angajati si la dezvoltarea personalului angajat
- foloseste comunicarea activa ( cultura discutiilor si al feed-back-ului, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, prezentare, moderare, ¿)
- foloseste managementul conflictelor
- sustine fluxul de infomatii in firma

Resurse

- optimizeaza folosirea resurselor in domeniul de raspundere (timp, diferite mijloace de munca)
- sustine planificarea calitativa a personalului dupa nevoie
- sustinerea standardelor interne si dezvoltarea acestora
- respectarea legilor si a indicatilor din partea statului
- sustine transferal si asigura siguranta cunostiintelor pentru firma

Realizarea produselor si a gamei de prestari servicii

- punerea in practica a strategiei de vanzari a firmei
- are ca responsabilitati:
- pastrarea legaturii cu clientii
- sondarea pietei
- orientarea dupa nevoi
- Managementul relatiilor
- Siguranta clientilor fideli
- Achizitionarea de clienti noi
- sustinerea (informarea) clientilor in domeniul cofrajelor (¿sa vorbeasca limba clientilor¿)
- stabilirea unei strategii de vanzari:
- strategie de proiect
- planificarea costurilor
- stabilirea preturilor pentru oferte
- configurarea contractelor
- este persoana de contact pentru sefi de proiecte interni
- responsabilitatea pentru ¿proiect¿
- sustinerea controlului pentru proiect
- after sales service (discutiile finale despre santiere, ¿)
- asigura comunicarea atat intern, cat si cu clientii (departamentul tehnic)
- sustinere la stabilirea bonitatii clientilor
- urmarirea platilor (urmarirea nevoilor si al necesitatilor clientilor)
- folosirea datelor active din VICTORI (respectarea introducerii de date minime)
- sustine activ procesul de inovare de exemplu ca ¿Sensor¿, in specila pentru pietele prioritare
- observarea concurentei, folosirea si predarea infomratiilor intern
- punerea in practica a introducerilor pentru proiect
- managementul reclamatiilor si ¿folosirea sanselor care rezulta din reclamatii¿
- analizarea contractelor pierdute / castigate si introducerea masurilor corespunzatoare
- publicitate activa pentru companie(conceperea de liste pentru referinte, folosirea santierelor ca si purtator pentru publicitate, adunarea de poze, etc.)

Coordonarea

- folosirea conforma a sistemelor de evaluare introduse in vederea perfectionarii continue
- recunoaste potentialele de perfectionare si foloseste mijloacele date pentru schimbare


CERINTE

Competente profesionale
Scolarizare

- experienta in domeniul vanzarilor
- experienta in domeniul technicii constructiilor, este de preferat in domeniul constructiei de masini

Experienta profesionala si cunostiinte

- experienta practica in domeniul distributiei
- experienta in domeniul managementului pentru clienti professional, planificare si punere in practica a activitatiilor orientate spre vanzari si clienti
- cunostiinte si experienta economica ( finantari, liste ale utilajelor de constructii, ¿)
- cunostiinte in domeniul vanzarilor/economic (contracte, verificarea bonitatii, insolventa, urmarirea necesitatii si nevoilor clientilor, ¿)
- cunostiinte de piata, concurenta
- cunostiinte in domeniul logisticii
- cunostiinte in domeniul programelor IT ¿ Office; cunostiinte in domeniul cofrajelor
- limbi straine (engleza)

Competente in domeniul metodelor de lucru
Metode de imbunatatire

- cunostiinte in domeniul metodelor de vanzari (scenarii, concepte legate de sanse, argumentarea foloaselor punctelor forte si a punctelor slabe)
- managemetul inovativ, managementul schimbarii, rezolvarea probemelor, luarea hotararilor
- citirea numerelor si ale instrumentelor de control (controlul proiectelor)

Metode organizatorice

- cunostiinte in domeniul delegarii, impartirii sarcinilor, managementul propriu si al echipei
- cunostiinte in domeniul managementului proiectelor

Metode de comunicare

- cunostiinte in domeniul moderarii, al prezentarii

Competente sociale

Munca in echipa, managementul relatiilor
- cunostiinte in domeniul lucrului in echipa / echpei de proiect, recunosterea si conducerea proceselor unei echipe

Comunicare

- cunostiinte in domeniul comportamentului comunicarii (conducerea unei discutii, negociere si Feed-back), managementul conflictelor

Conducere

- cunostiinte in domeniul instrumentelor de conducere (conducerea echipelor de proiect)

Competente personale
Disponibilitate
- deschis si bucuros de noi cunostiinte (contacte); vedere pozitiva asupra mediului inconjurator (colegi de munca, conducere, clienti, liferanti)
- deschis pentru idei noi / procese de modificare
- recunosterea responsabilitatiilor si identificarea cu tema, cu echipa, cu colegii de echipa si cu scopurile finale
- calitatea de a se motiva si a motiva si pe altii
- flexibilitate din punct de vedere al timpului si al locului
- sa poata face fata presiunii, stresului

Talente

- Stabilirea unor rezumate rapide
- gandire analitica
- disponibilitatea luarii deciziilor
- calitatea impunerii


Competente in afaceri
Scopuri
- cunostiinte in privinta viziuni firmei, a stategiei firmei, a scopurilor firmei, a scopurilor individuale, ale departamentului, ale domeniului de activitate

Organizare si standarde

- cunostiinte in mediul de lucru, organizarea si desfasurarea activitatilor in domeniu si orgaizarea standaredelor de concern (sisteme de management, sisteme legate de timpul de munca, managementul cunostiintelor, managementul inovatiei, ¿)
- cunoaste ¿delurarile interne¿ ale domeniului sau de activitate


BENEFICII OFERITE

Oferta atractiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie renumita din Austria, lider international in domeniul serviciilor de consultanta in resurse umane.