13-09-2009 | EXPIRA LA 19-09-2009
Job expirat
Organizeaza activitatea de rezervare, primire si cazare a clientilor Centrului, urmarind asigurarea unor servicii de calitate.
Principalele responsabilitati:
- Preluarea si inregistrarea cererilor de rezervare ale clientilor;
- Primirea si cazarea clientilor (check-in, check-out);
- Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (emiterea facturilor fiscale si a notelor de plata, urmarirea si incasarea platilor);
- Promovarea serviciilor oferite clientilor;
- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
- Intocmirea rapoartelor de activitate.
Experienta si aptitudini profesionale :
- Experienta pe un post similar - minimum 6 luni;
- Cunostinte de operare PC ;
- Cunostintele de operare a unui soft hotelier constituie avantaj;
- Cunoasterea la nivel avansat a minim unei limbi straine de circulatie internationala.
Profilul candidatului :
- Persoana serioasa , dinamica, , deschisa la nou, sociabila;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Abilitati de planificare si organizare.
- Pachet salarial motivant;
- Posibilitatea de a vs alatura unei echipe de profesionisti.
Membra a grupului international Societe Generale, prezent in 82 de tari si avand 152.000 de angajati reprezentand 122 de nationalitati, BRD - Groupe Societe Generale pune in centrul politicii sale de resurse umane principiul diversitatii profilelor si experientelor angajatilor sai. Diversitatea ofera BRD capacitatea de adaptare la un mediu de afaceri evolutiv.