Optician

Adecco Romania

09-08-2007 | EXPIRA LA 08-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati de consultanta si vanzare a ochelarilor in cadrul magazinului
Potrivesc lentilele in ramele de ochelari, conform reteteimedicale
Posibilitate de a fi promovat(a) pe pozitia de Director Magazin, cu responsabilitati specifice postului


CERINTE

Studii superioare in domeniul optometriei
Experienta de minim 1 an de zile ca optician, pe lentile de ochelari
Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu
Cunoasterea limbii italiene reprezinta un avantaj
Persoana atenta, meticuloasa, orientata spre client
Posibilitate de a fii promovat (a) ca Store Manager, in cadrul lantului international magazine de ochelari


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea de a lucra in cadrul unui lant de magazine international
Posibilitati de avansare si pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate