OPERATORI CALL CENTER LIMBA ITALIANA - TIMISOARA (TMOCC0107)

QUANTA RESURSE UMANE SRL

10-02-2007 | EXPIRA LA 16-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-


CERINTE

- Studii medii/superioare;
- Cunostinte foarte bune de limba italiana;
- Cunostinte utilizare PC;
- Abilitati de comunicare si persuasiune;
- Persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru dinamic;
- Program flexibil part-time si full-time;
- Salariu compus dintr-o suma fixa si o parte variabila, in functie de target-ul atins;
- Persoanele selectate vor trebui sa prezinte telefonic clientilor din Italia serviciile de telefonie mobila si internet ale companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

Quanta Resurse Umane selecteaza la Timisoara, pentru unul din clientii sai, o companie multinationala ce ofera servicii de telefonie mobila si internet, operatori call center vorbitori ai limbii italiene.