OPERATOR CALL CENTER LIMBA ITALIANA - TIMISOARA (TMOC1106)

QUANTA RESURSE UMANE SRL

04-12-2006 | EXPIRA LA 10-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Persoanele selectate vor trebui sa prezinte telefonic clientilor din Italia serviciile de telefonie mobila si internet ale companiei.
- Se poate lucra atat full time (8h), cat si part time (4h).


CERINTE

- Postul reprezinta o oportunitate excelenta de lucru pentru studenti.
Trebuie sa aveti:
- Cunostinte foarte bune de limba italiana
- Capacitate de convingere, de a stabili usor relatii cu ceilalti
si sa fiti:
- Persoane dinamice, comunicative, orientate spre client.


BENEFICII OFERITE

- Salariul este compus dintr-o parte fixa si una variabila (in functie de realizari).


DESCRIEREA FIRMEI

Quanta Resurse Umane selecteaza la Timisoara, pentru unul din clientii sai, o companie multinationala ce ofera servicii de telefonie mobila si internet, operatori call center vorbitori ai limbii italiene.