Office Clerk - Asistant Manager

EUROGEST SRL

13-03-2009 | EXPIRA LA 12-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Activitati specifice administrativ / secretariat; (inregistrare comenzi, pontaje, s.a.m.d.)
- Redacteaza / gestioneaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
- Inregistrarea documentelor interne (adeverinte, memo-uri) si distribuirea lor catre departamentele respective;
- Administrarea eficienta a agendei zilnice a directorului general;
- Tehnoredactare, corespondenta, traduceri, gestionarea documentelor;
- Mentinerea relatiei cu clientii si colaboratorii.


CERINTE

- Limba germana, nivel avansat, certificari (SPRACHDIPLOM);
- Studii superioare (economice, sociale, drept);
- Persoana organizata, responsabila;
- Seriozitate, onestitate, loialitate;
- Orientare catre client;
- Abilitati optime de comunicare si de invatare;
- Spirit de echipa;
- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Outlook;
- Cunostinte contabilitate primara.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv.
- Climat favorabil dezvoltarii profesionale intr-o companie germana.


DESCRIEREA FIRMEI

-recrutarea si plasarea fortei de munca-
www.eurogest.ro