Office Assistant pentru Timisoara

CASABLANCA SERVICES

07-12-2006 | EXPIRA LA 13-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Administrarea biroului
- Organizarea agendei zilnice
- Centralizarea si procesarea informatiilor
- Mentinerea relatiei cu colaboratorii firmei
- Mentinerea relatiei cu banca si cu alte institutii
- Intocmirea documentelor
- Asigurarea corespondentei


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:
- Cunostinte excelente de limba germana (cunoasterea si altor limbi straine constituie avantaj)
- Cunostinte de contabilitate primara
- Persoana organizata, serioasa si dinamica
- Bune abilitati de organizare
- Experienta in administratie reprezinta un avantaj
- Minim studii liceale


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- Salariu motivant
- Posibilitatea de organizare a propriului program de lucru


DESCRIEREA FIRMEI

Firma SC CASABLANCA SERVICES SRL Timisoara este o firma acreditata MMSSF ( acreditare TM 201/2002 ) care ofera angajatorilor servicii complete de recrutare si plasare forta de munca in tara si strainatate.
Avem o baza de date solida, permanent actualizata cu CV-urile candidatilor. Dispunem de personal specializat in testarea si evaluarea psihologica a candidatilor.
Firma noastra este permanent la dispozitia dvs cu urmatoarele servicii :
- Recrutare si selectie de personal pentru acoperirea posturilor temporare sau permanente;
- Consultanta in resurse umane:
- Audit de resurse umane
- Analiza si evaluarea structurii motivationale si a satisfactiei angajatilor
- Servicii de consultanta in domeniul legislatiei muncii
- Anchete de opinie;
- Solutii complete de training in domeniul management, marketing, comunicare, vanzari, managementul carierei, cursuri acreditate si recunoscute in 15 tari din Europa (EBC*L ¿V European Business Competence License) in domeniul managementului afacerilor, comunicarii, leadership etc.
Calitatea, experienta si profesionalismul serviciilor pe care le oferim in domeniul resurselor umane ne recomanda.