Office Assistant

IHM TOTAL CONSULT

25-04-2007 | EXPIRA LA 25-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- organizarea activitatii biroului
- evidenta documentelor de contabilitate primara
- activitati administrative si de secretariat


CERINTE

- cunostinte de contabilitate primara
- studii superioare economice obligatoriu
- cunostinte de limba engleza la nivel avansat
- permis de conducere categoria B


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial la nivelul pietei
- participare la profit
- posibilitati de dezvoltare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

IHM Total Consult este o companie de consultanta care activeaza in domeniul Resurselor Umane va ofera posibilitatea de a va gasi jobul pe care vi-l doriti atat in tara cat si in strainatate.
Valorile care ne conduc activitatea sunt:
- Integritate in cadrul echipei, in relatia cu clientii si candidatii nostri;
- Imbunatatirea continua a calitatii si eficientei procesului de recrutare;
- Atitudine pozitiva orientata 100% spre client.

Folosim cunostintele, experienta, creativitatea si energia noastra in beneficiul dumneavoastra!