Manager de proiect, fonduri UE

SC Akasha Consulting SRL

03-09-2016 | EXPIRA LA 03-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Elaborarea documentatiei necesara obtinerii fondurilor nerambursabile pentru clientii firmei
Realizarea contabilitatii proiectelor clientilor firmei respectand termenele limita impuse de catre angajator.
Elaborarea planurilor de afaceri si de marketing din cadrul dosarelor de finantare prin POR 2014-2020 si PNDR 2014-2020.
Realizarea analizelor de cost-beneficiu si detalierea indicatorilor afacerilor clientilor firmei.
Verificarea zilnica a modificarilor ghidurilor de finantare aflate in sesiunea de depunere si celor care urmeaza sa se lanseze.
Verificarea modificarilor in legislatia financiara nationala si comunitara (UE) cu privire la elaborarea si implementarea dosarelor de finantare.
Redactarea caietelor de sarcini.
Redactarea memoriilor de justificare.
Realizarea corectiilor financiare.


CERINTE

Va rugam nu depuneti CVul dumneavoastra daca nu indepliniti in cumul urmatoarele cerinte:
- Absolvent de studii economice (management general, managementul afacerilor sau contabilitate)
- Studii postuniversitare sau parcurgerea programelor de perfectionare profesionala internationale sau licentiate pe teritoriul national MBA sau PMP
- Facultativ dar dezirabil, doctorat in economie
- Obligatoriu cursuri de calificare in achizitii publice sau management de proiect
- Experienta de minimum 5 ani in elaborarea documentatiei pentru obtinerea fondurilor nerambursabile pentru microintreprinderi (experienta in cadrul programului POS DRU nu este suficienta)
- Experienta in utilizarea programelor de calculator MS Office, SAP si alte programe de facturare ori evidente contabile

Daca nu cunoasteti raspunsul la o intrebare din interviul obligatoriu online, nu continuat procesul de depunere al CVului. Va rugam nu raspundeti cu "nu stiu" sau "nu cunosc".


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant
Bonusuri trimestriale pentru respectarea termenelor limita


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea comerciala Akasha Consulting SRL Timisoara ofera servicii de consultanta in afaceri si management la nivel inalt pentru persoane juridice de drept public si de drept privat.

Specializarea intreprinderii este indreptata spre urmatoarele activitati:
- Consultanta in afaceri,
- Realizarea documentatiei cu scopul accesarii fondurilor nerambursabile (guvernamentale sau europene),
- Implementarea proiectelor (achizitii publice, expertiza economica, audit tehnic, audit financiar, planificare marketing, planificare afaceri, teme de constructii, teme de structuri de rezistenta, supraveghere santier etc.),
- Coaching si training profesional,
- Marketing si publicitate,
- Consultanta juridica pentru persoane juridice de drept public si/sau privat.