Job expirat
-Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
-Redactarea, inregistrarea si distribuirea de documente (avize, facturi, bilete de ordin, contracte);
- Verificarea si asigurarea receptiei si expedierii marfii;
- Mentinerea evidentei stocurilor de marfa;
-Asigurarea transmiterii documentelor;
-Mentinerea legaturii cu clientii si furnizorii;
-Asigurarea suportului administrativ.
-Cunostinte de limba maghiara –nivel avansat (preferabil limba materna);
- Cunostinte de limba Engelza si/sau Italiana –reprezinta un plus;
-Permis de conducere categoria B;
-Cunostinte de baza in domeniul agriculturii, comertului de cereale, pesticide, ingrasamant,etc;
- Peste 3 ani experienta de lucru in domeniu;
- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor de lucru;
-Cunostinte de lucru pe calculator;
-Atentie catre detalii;
-Abilitatea de a invata lucruri noi;
- Seriozitate, responsabilitate, corectitudine si flexibilitate;
-Salariu atractiv;
- Posibilitati de dezvoltare a carierei;
-Laptop si telefon de servici.
“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)
Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.
Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.