Locuri de muncă în domeniul îngrijirii la domiciliu în judeţul Timiş

S.C. Activi pentru oameni S.R.L.

15-05-2015 | EXPIRA LA 17-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilități principale

Îngrijitorul la domiciliu:
• Asistență transport pentru activități curente;
• Asistență planificare activități;
• Gătit și/sau asistență la gătit;
• Monitorizare alimentație;
• Cumpărături și/sau asistență la cumpărături ;
• Menaj;
• Spălare și/sau călcare rufe (la domiciliul clientului sau în spațiul SES-ului);
• Igienă și/sau asistență igienă (cuprinde și ajutor la îmbrăcare-dezbrăcare, asistență îmbăiere);
• Monitorizare parametrii fiziologici (temperatură, respirație, puls);
• Însoțire la plimbare, alergare ușoară, exerciții fizice;

Lucrătorul social:
• coordonează activitatea îngrijitorilor la domiciliu;
• acordă consiliere și suport persoanelor care se adresează SES-urilor;
• realizează baza de date;
• ține legătura cu familia beneficiarului;

Responsabilități manager structură de economie socială (SES):
- Planificarea, coordonarea, controlul, monitorizarea, organizarea și evaluarea activităților SES;
- Propunerea unui regulament de organizare internă și actualizarea lui periodică, de câte ori este nevoie, în colaborare cu echipa de proiect;
- Întocmirea documentelor relevante de monitorizare proiect și aplicarea lor;
- Verificarea livrabilelor și arhivarea lor;
- Întocmirea și implementarea planului de marketing;
- Realizarea planului de management și a cadrului organizatoric, conform proiectului;
- Realizarea planului de riscuri și răspuns la acestea, conform proiectului;
- Atingerea indicatorilor de performanță menționați în proiect;
- Stabilirea indicatorilor de performanță și monitorizarea activității;
- Utilizarea metodelor indicate în proiect;
- Identificarea de costuri și stabilire de resurse;
- Continuarea activităților pentru asigurarea sustenabilității pe proiect;
- Păstrarea destinației bunurilor și echipamentelor de proiect;
- Întocmirea planului de acțiune post-finanțare;
- Propunerea, alegerea şi adaptarea setului de proceduri şi formulare (metodologia) de acțiune după care se va derula proiectul pe aria de responsabilitate;
- Asigurarea unei comunicări adecvate, discuţii şi feedback dintre diferiţi participanţi la aceste activități;
- Asigurarea executării la timp a activităţilor;
- Organizarea şi coordonarea procurării de bunuri şi servicii în cadrul proiectului;
- Supravegherea desfăşurării activităţilor conform planului de lucru;
- Realizarea de lucrări de specialitate în funcţie de expertiza personală;
- Implementarea altor sarcini menționate în planul de management;
- Asigurarea derulării activității SES în parametrii stabiliți: timp, cerințe, cost, nivel de calitate, etc


CERINTE

Tipuri de locuri de muncă disponibile:

Manageri structuri de economie socială - 1;
Lucrători sociali - 1;
Îngrijitori la domiciliu - 8;


Cerințe profesionale posturi:

Manager SES

Cerinte pentru exercitare:

a)Studii minime:

- absolvent al unei forme de invatamant superior;

- specializare in domeniul managementul proiectelor;

b) Experienta solicitata:

- experienta de minim 1 an intr-un post managerial sau studii superioare avansate (masterat);

- experienta de minim 1 an in implementare de proiecte;

c) Cunostinte / abilitati esentiale:

- cunostinte medii de limba engleza;

- abilitati de comunicare;

- abilitati de lucru in echipa

- cunostinte operare P.C.;

- posesor carnet de conducere

Va rugam completati formularul de inscriere, accesand urmatorul link:

http://asistentaladomiciliu.ro/uploads/files/Formular inscriere - manager SES.doc

Lucrator social

Cerinte pentru exercitare:

a)Studii minime:

- 12 clase

- certificare ca lucrator social

b) Experienta solicitata:

- minim 5 ani experienta profesionala generala

c) Cunostinte / abilitati esentiale:

- abilitati de comunicare;

- abilitati de lucru in echipa

- cunostinte operare P.C.;

- posesor carnet de conducere

Va rugam completati formularul de inscriere, accesand urmatorul link:

http://asistentaladomiciliu.ro/uploads/files/Formular inscriere - lucrator social SES.doc

Ingrijitor la domiciliu

Cerinte pentru exercitare:

a)Studii minime:

- 8 clase

- certificare ca ingrijitor la domiciliu

b) Experienta solicitata:

- minim 2 ani experienta profesionala generala

c) Cunostinte / abilitati esentiale:

- abilitati de comunicare;

- abilitati de lucru in echipa;

Pe aceste posturi, cel puțin 14 persoane vor fi selectate din cei 41 de participanți la etapa precedentă de certificare.

Va rugam completati formularul de inscriere, accesand urmatorul link:

http://asistentaladomiciliu.ro/uploads/files/Formular inscriere - Ingrijitor la domiciliu.doc

Pași aplicare posturi disponibile:

Completare formular existent pe site-ul www.asistentaladomiciliu.ro, până cel târziu în 21 aprilie 2015. Formularul se poate completa și pe email sau în cadrul unor locaţii din Arad şi Timiş, la cerere, printr-o programare anterioară;
Participarea la un interviu de angajare;




Aceste activități sunt derulate în cadrul proiectului ”Activi pentru oameni”, POSDRU/173/6.1/G/148199 – ID 148199. Proiectul este finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară: 6 – „Promovarea incluziunii sociale” Domeniul major de intervenţie: 6.1 „Dezvoltarea economiei sociale”, având o valoare totală de 1.834.123,40 lei din care 1.795.606,81 lei reprezintă finanţare nerambursabilă. Proiectul se deruleaza pe o perioadă de 12 luni şi este realizat de către Fundația Teofania în parteneriat cu Asociaţia Millenium Center în Arad (Vladimirescu) şi Timiş (Moşniţa Nouă).



Contact:

Pentru județul Timiş: Alin Nelu Moanea, tel: 0744850795, amanager.apo@gmail.com



Informaţii despre Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013 „Investeşte în oameni!” se găsesc pe site-ul http://www.fonduri-ue.ro/posdru.


DESCRIEREA FIRMEI

Înfiinţaţă în anul 2015, compania noastră este specializată în livrarea de servicii profesioniste de îngrijire la domiciliu în Timişoara şi judeţul Timiş.