Junior Sales

DAI-TECH S.R.L.

29-09-2014 | EXPIRA LA 29-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Genereaza si înregistrează facturile de vanzare si achizitie marfa in sistemul de gestiune;
- Urmareste livrarea si receptia marfurilor si inregistreaza in sistem statusul acestora;
- Întocmeste receptiile si raportul de gestiune;
- Verifică facturile de marfă, stocurile scriptice si comenzile sub aspectul corectitudinii lor;
- Creeaza si inregistreaza in sistem fisele partenerilor (clienti si furnizori);
- Indentifica potentiali clienti si ii contacteaza in vederea stabilirii de noi parteneriate;
- Se preocupa de cresterea vanzarilor companiei si atingerea targetelor de vanzari;
- Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor;
- Cunoaste foarte bine produsele pe care compania le comercializeaza;
- Urmareste solutionarea reclamatiilor, retururilor, comenzilor incomplete si a altor probleme primite de la clienti;
- Are obligatia de a informa departamentele vanzari si logistic de comenzile nelivrate catre clientii societatii;


CERINTE

- Minim studii liceale absolvite (in domeniul economic constituie un avantaj);
- Bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel); Cunostinte operare intr-un soft de gestiune constituie un avantaj;
- Atenție crescuta la detalii si excelenta distributivitate in sarcini multiple;
- Aptitudini de calcul.


BENEFICII OFERITE

- Sistem de salarizare atractiv;
- Posibilitate de prime la sfârșit de an în funcție de realizările echipei;
- Conditii de munca la standard european.


DESCRIEREA FIRMEI

www.nJoy.ro

nJoy este un brand românesc deținut de către DAI-TECH SRL și asupra căruia compania a început să își concentreze eforturile începând cu iunie 2010. Compania este formată dintr-un grup de oameni tineri, cu o vârstă medie de 28 de ani, ce au în comun pasiunea pentru tehnologie și dorința de a reuși, de a arăta lumii cine sunt și ce pot realiza împreună. Ei s-au strâns în jurul companiei pentru a realiza lucrurile într-un mod diferit și pentru a aduce un plus de valoare fiecărui produs pe care îl realizează. În acest scurt timp de la lansare au reușit să se impună pe piețele din România, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Macedonia și sunt în extindere pe piețele din Ucraina, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Slovenia, Croația, țintind totodată și o expansiune în America Latină până la finalul acestui an. De la înființare și până în prezent, compania a realizat peste 20 de categorii de produse (începând de la periferice și până la componente hardware), însumând peste 100 de modele și a vândut peste 1 milion de unități.