Inginer vanzari frig si clima

Adecco Romania

10-04-2007 | EXPIRA LA 10-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- vanzare de echipamente de frig si de clima
- mentinerea si optimizarea relatiilor cu clientii comaniei
- oferirea de consultanta tehnica clientilor
- largirea si dezvoltarea protofoliului de clienti
- participarea la intalniri si negocieri cu potentialii clienti
- mentinerea relatiilor cu furnizorii


CERINTE

- absolvent studii superioare tehnice
- experienta in vanzarea de echipamente de clima minim 1 an
- cunostinte in domeniul de realizari de calcule de frig
- persoana deschisa, comunicativa, autonoma
- abilitati de negociere
- abilitati operare pe calculator
- cunostinte avansate de limab engleza
- carnet conducere categ. B


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant
- participarea la traininguri in tara si strainatate
- opotrunitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate.