Hotel Torontal angajeaza Receptioner

Sc Fartud Srl

09-06-2015 | EXPIRA LA 09-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

DESCRIEREA POSTULUI:
Raspunde de activitatile de primire, cazare clienti, întocmire actelor necesare cazării clienţilor;
Raspunde de rezervarea camerelor in regim de walk in si de negocierea tarifelor oferite clientilor pana la limita stabilita prin decizia directorului general;
Raspunde de preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi,
Raspunde de promovarea serviciilor si produselor oferite de societate clientilor;
Informeaza conducerea societatii despre feedback-ul obtinut de la clienti in ceea ce priveste serviciile/produsele societatii;
Asigura rezolvarea prompta a reclamatiilor clientilor si mediaza conflictele cu acestia intr-un mod care sa nu produca prejudicii de imagine sau financiare societatii;
Asigura distribuirea prompta a corespondentei societatii;
Raspunde de asigurarea transferurilor cu taxiul sau masini a clientilor de la/si spre anumite zone;
Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice (cel mai tarziu la al treilea apel) si asigura directionarea lor in conformitate cu procedurile interne existente sau cu dispozitiile primite de la superiori
Raspunde de excutarea activitatilor de incasare si schimb valutar, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cu politicile si dispozitiile interne;
Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei activitatilor de incasari si plati prin casieria receptiei;
Raspunde de evidenta si gestionarea documentelor cu regim special si a altor documente utilizate pentru operatiuni de incasari/plati (facturi, chitante etc)


CERINTE

CERINTELE POSTULUI DE RECEPTIONER:

Studii medii. Curs calificare receptioner;
Minimum 1 an experienta in domeniu;
Foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
Cunoaşterea temeinică a două limbi de circulaţie internaţională:;
Abilităţi foarte bune de comunicare, negociere şi organizare;
Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
Atitudine pozitiva, orientare pro client ;
Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate
Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine,
Aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă,
Rezistenta la stres.


BENEFICII OFERITE

- masa de personal


DESCRIEREA FIRMEI

Companie infiintata in 2002, avand ca punct de lucru Hotel Torontal 3* din Timisoara