HORECA DEVELOPER TIMISOARA - companie multinationala

ABC Human Capital

21-09-2006 | EXPIRA LA 27-09-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie multinationala, producatoare si distribuitoare de apa minerala si bauturi racoritoare. Compania este unul dintre cei mai mari investitori americani din Romania, fiind imbuteliator autorizat si distribuitor pentru cateva dintre cele mai cunoscute bauturi racoritoare. Locatia pentru acest post este in orasul TIMISOARA.
Dezvoltarea canalului HoReCa pe zona Timisoara
Dezvoltarea si punerea in aplicare a strategiei de vanzari si dezvoltare pentru Timisoara
Viziteaza toti clientii on-premise din zona arondata, indiferent daca lucreaza sau nu cu clientul pe care el il reprezinta
Cere si obtine date de la fiecare client on-premise cu privire la: tipul clientului, furnizori concurenti, prezenta vitrina de la angajator si concurenta, gama de produse comercializata, vanzari medii pe furnizori, frecventa si zilele de livrare ale furnizorilor, conditii de plata, alte conditii de colaborare si orice alta informatie relevanta
Creeaza clienti noi on-premise si negociaza contracte cu acestia in limita stabilita de HoReCa Manager si pregateste documentatia necesara inceperii contractelor preferentiale
Se intereseaza, prin vizite ulteriore, daca a fost onorata comanda noului client si daca relatia dintre client si furnizor se desfasoara corespunzator
Ofera suport agentilor de vanzare in dezvoltarea relatiilor cu clientii on-premise si rezolva eventualele probleme cu acestia
Este raspunzator de relatia dintre furnizor si noul client on-premise pe toata durata derularii contractului
Consiliaza clientul on-premise prin oferirea de informatii despre companie, piata, concurenta, suport pentru afacere
Aplica strategiile de marketing in cazul desfasurarii activitatilor promotionale si a evenimentelor speciale in universul on-premise
Raspunde de buna desfasurare a evenimentelor in care este implicat (prezenta produs, vizibilitate, etc) si se implica activ in rezolvarea problemelor ce pot aparea
Este responsabil de relatia cu marketingul pentru montarea kiturilor la evenimente speciale
Trimite rapoarte saptamanale detaliate referitoare la activitatea sa.


CERINTE

Experienta pe o pozitie similara minim 3 ani
Candidatul ideal va fi o persoana pasionata de vanzari, organizata, creativa, tenace, proactiva, serioasa, si cu multa initiativa
Excelente abilitati de comunicare si negociere
Cunostinte de limba engleza cel putin la nivel de conversatie
Cunostinte bune de operare PC
Permis categoria B


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant, constituit dintr-o parte fixa substantiala, bonusuri si prime, masina, telefon
Mediu de lucru profesionist si competitiv
Oportunitati reale de dezvoltare profesionala
Sesiuni de training oferite de companie atat intern cat si prin intermediul companiilor de specialitate.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei de peste 6 castigata de fondatorii companiei, in acest domeniu vast , complex , provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.