DIRECTOR EXECUTIV

S.C. MAXIVISION S.A.

23-02-2006 | EXPIRA LA 25-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. urmareste impreuna cu directorul tehnic si de vanzari stabilirea celor mai adecvate strategii pentru indeplinirea planului de afaceri, astfel:
1.1. organizeaza si conduce prin personalul direct subordonat, activitatile tehnice, economice, comerciale, sociale, administrative si de alta natura ale societatii;
1.2. deleaga autoritatea directorului tehnic si de vanzari pentru activitatile din departamentele si compartimentele in care actioneaza, pe baza deciziilor luate de comun acord cu administratorul firmei;
1.3. urmareste permanent tabloul de bord ce cuprinde in general situatiile detaliate privind situatia lunara a bugetului de venituri si cheltuieli (B.V.C.), a contului de profit si pierderi, a bilantului, situatia clientilor si furnizorilor, situatia zilnica a fluxului de numerar, nivelului realizarii planului de productie si de vanzari si ia masuri ce se impun pentru aducerea in parametrii optimi a indicatorilor urmariti;
1.4. aduce propuneri de corectii, cel putin anual, la planul stratagic, impreuna cu directorul tehnic si de vanzari;
1.5. organizeaza periodic informari ale directorilor si administratoruilui asupra schimbarilor aparute la nivel micro si macroeconomic, schimbari ce pot influenta planurile si performantele organizatiei;
1.6. participa la identificarea programelor optime de finantare in vederea realizarii planului de afaceri si urmareste impreuna cu echipa de investitii realizarea acestora;
1.7. supune spre aprobarea administratorului planul de afaceri al firmei.
2. raspunde de functionarea societatii conform planului de afaceri;
3. urmareste alocarea judicioasa a tuturor resurselor disponibile;
4. participa si organizeaza sectorul de cercetare si dezvoltare;
5. participa la elaborarea si definirea produselor de viitor;
6. asigura incadrarea in standardele de calitate a produselor;
7. reprezinta societatea in relatiile cu clientii externi si interni;
8. angajeaza prin semnatura, impreuna cu ceilalti directori societatea in relatiile cu tertii in limitele competentelor si conform procedurilor aprobate de administrator;
9. avizeaza notele interne, hotararile, deciziile, procedurile, contractele, documente ce urmeaza sa fie supuse aprobarii administratorului;
10. raspunde de buna administrare a documentelor si repartizarea acestora sefilor de departamente si compartimente pentru buna desfasurare a activitatii in cadrul organizatiei;
11. colaboreaza cu consultantul in resurse umane, juridic-notarial, financiar, al sistemului de calitate si informatic al firmei pentru rezolvarea problemelor si lucrarilor curente in aceste domenii, prezentand administratorului propuneri in vederea luarii deciziilor ce se impun;
12. face propuneri privind incadrarea si eliberarea din functie a personalului aflat in subordinea sa;
13. asigura recrutarea si integrarea resurselor umane.


CERINTE

a. Calificari:

Studii superioare;
Cunostinte in domeniul financiar, managementului, marketingului, vanzarilor, tehnic;
Cunostinte foarte bune in operarea calculatorului in programe de tip office si in retea;
Experienta intr-un domeniu similar de minim 5 ani;
Experienta in domeniul managerial de minim 5 ani;
Limba engleza ¿ nivel avansat;
Carnet de conducere;
Experienta in domeniul publicitatii ¿ constituie un avantaj.

b. Abilitati:

Abilitati de analiza, planificare, sintetizare;
Abilitati de comunicare, negociere;
Abilitati de a lucra in echipa;
Abilitati de conducere a personalului din subordine;
Deschis si interesat de tehnologii si tehnici noi;
Foarte muncitor, rezistent la stres;
Capabil de a-si atinge obiectivele;
Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;
Persistent, structurat in gandire, meticulos, ordonat si cu initiativa;
Dinamic, energic, optimist.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial confidential, corelat cu responsabilitatile si performantele


DESCRIEREA FIRMEI

S.C. MAXIVISION S.A. - Membra a grupului GRAFOPRINT, firma si-a inceput activitatea in anul 1991 avand diverse domenii de activitate. Incepand cu anul 2006 si-a orientat activitatea catre doua directii principale de servicii: publicitate outdoor si creatie publicitara. Prin publicitate ¿outdoor¿ se intelege publicitate stradala, mai precis publicitatea pe ecrane dinamice cu leduri de mari dimensiuni, firma oferind si servicii de creatie pentru o astfel de publicitate. Misiunea este de a transmite mesaje publicitare clientilor, garantand impactul transmiterii prin folosirea celor mai performante tehnologii.