Director Administrativ Cladire- Timisoara

Adecco Romania

22-06-2007 | EXPIRA LA 22-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- supervizarea intregii activitati a unei cladiri, din punct de vedere tehnic si functional
- coordonarea a doi tehnicieni, in ceea ce priveste interventiile sau reparatiile
- negociere contractuala cu furnizori, in special in ce priveste service-ul si timpul de interventie
- mentinerea legaturii cu chiriasii, rezolvarea diplomatica a tuturor situatilor ce pot sa apara


CERINTE

-studii superioare, de preferat in domenioul tehnic
- experienta vasta in domeniul tehnic, de preferat in mentenanta sau reparatii
- experienta in negociere sau in relatii clienti reprezinta un avantaj
- cunoasterea limbii engleze, nivel conversational
- abilitati manageriale si de negociere, persoana stabila, organizata, capabila sa supervizeze si sa inteleaga functionarea economica si tehnica a unei cladiri


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea de a beneficia de training-uri intr-un domeniu putin exploatat in tara
Pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate