CUSTOMER SUPPORT OFFICER

Books Unlimited

14-10-2005 | EXPIRA LA 16-10-2005

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea comenzilor noi si gestionarea acestora
- transmiterea informatiilor privind comenzile departamentului de relatii externe
- intretinerea relatiilor cu clientii existenti si transmiterea periodica de informatii privind contractele acestor clienti
- gestionarea situatiilor contractelor existente (plati, livrari)
- preluarea periodicelor sosite zilnic; emiterea proceselor verbale si expedierea lor impreuna cu periodicele aferente clientilor
- intocmire situatie livrari si abonamente
- intocmire situatii reclamatii furnizori;
- actualizarea bazelor de date ale departamentului
- intocmire cotatii primare


CERINTE

Abilitati profesionale:
- Capacitati metodice de lucru; persoana foarte organizata
- Atitudine orientata catre clienti - anticipeaza asteptarile clientului si ofera un plus de valoare pentru a raspunde cerintelor acestuia;
- Abilitati de comunicare & prezentare - isi structureaza ideile si pune accentul pe aspectele importante, asculta activ, raspunde concis si clar, este capabil sa intocmeasca rapoarte clare si cuprinzatoare;
- Cunostinte avansate de Word, Excel;
- Limbi straine ¿ nivel cel putin mediu in limba engleza;
Abilitati la nivel personal:
- Relatii interpersonale - comunica usor cu persoanele din jur si se adapteaza tipurilor diferite de personalitate;
- Creativitate - cauta in permanenta metode noi de abordare si de atingere a obiectivelor; gaseste noi proiecte de vanzari si le pune in practica;
- Implicare - nu se limiteaza la activitatile din fisa postului si anticipeaza problemele ce pot aparea;
- Perseverenta;
- Siguranta de sine.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv, posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes