Customer support

WinSoft Group

04-07-2008 | EXPIRA LA 10-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba engleza ? nivel avansat
- o alta limba straina constituie un avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie


DESCRIEREA FIRMEI

Firma Winsoft Group are ca principal obiect de activitate dezvoltarea, promovarea si vanzarea de programe informatice de gestiune, precum si acordarea de asistenta tehnica de specialitate.