Job expirat
Coordoneaza activitatile de service printr-o alocare eficienta a resurselor si personalului compartimentului
Ofera suportul tehnic necesar clientilor pentru buna functionare a solutiilor implementate
Preia si solutioneaza probleme tehnice ridicate de clienti
Printr-o stransa colaborare cu departamentele de vanzari, gestioneaza si mareste portofoliul de clienti ai companiei
Absolvent studii tehnice
Experienta relevanta in lucrul cu clienti si/sau activitati de service
Cunostinte tehnice (networking, IT hardware, periferice)
Experienta cu Windows XP,Vista, Windows 7, TCP/IP, retele Ethernet
Orientat spre rezolvarea problemelor aparute, eficient, responsabil, flexibil, comunicativ
Cunostinte limba engleza - nivel mediu
Carnet de conducere categoria B
Constituie un avantaj certificarile sau experienta de lucru echivalenta: Network+ sau CCNA, Linux
Pachet salarial motivant, corelat cu performantele
Mediu de lucru dinamic, alaturi de o echipa tanara si motivata
Accesul la cele mai noi tehnologii si echipamente
Posibilitatea reala a unei cariere solide in IT
FURNIZOR DE SOLUTII&TEHNOLOGII IT
- Distribuie calculatoare si periferice la nivel national
- Ofera Solutii IT&C complete si complexe
- Dezvolta aplicatii si produse software pentru piata interna si externa