Job expirat
- Inregistrarea in evidenta contabila a operatiunilor financiar-contabile (incasari si plati prin banca si casa, compensari, facturi de discount, evidenta deconturi, furnizori/clienti diversi, imobilizari, obiecte de inventar, salarii etc.);
- Intocmirea balantei de verificare;
- Intocmirea situatiilor periodice si a celor ocazionale cerute de conducere;
- Asigurarea relatiei cu bancile si institutiile publice.
- Studii superioare economice;
- Experienta minim 5 ani in domeniu;
- Bune cunostinte de legislatie in domeniul financiar-contabil;
- Cunostinte MS Office, experienta in lucrul pe un program cu interfata ERP reprezinta avantaj;
- Persoana bine organizata, atenta la detalii, riguroasa;
- Bune abilitati de planificare, coordonare si control.
- Pachet salarial motivant;
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere in domeniu beneficiind de suportul permanent al unei echipe de profesionisti;
- Mediu de lucru si conditii la standarde occidentale.