Contabil

ALMAS Office SRL

29-03-2012 | EXPIRA LA 29-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitatea de contabilitate in cadrul companiei noastre presupune abordarea unei atitudini proactive atat in rezolvarea problemelor de rutina cat si a celor complexe. Corectitudinea inregistrarilor, atentia asupra operatiilor si ordinea pastrarii documentelor sunt punctele cheie ale acestei pozitii in companie.

Responsabilitati

-controleaza si raspunde de modul de prelucrare a datelor contabile, precum si exactitatea inregistrarilor care se fac in conturile contabile
-raspunde de corectitudinea raportarilor legale precum si de cele catre conducerea companiei
-inregistreaza in contabilitate facturi de furnizori, consumabile, servicii, mijloace fixe, leasing, import marfa etc.
-inregistreaza deconturi (jurnal de cumparaturi)
-mentinerea relatiei cu bancile precum si cu institutiile de stat
-inregistrarea si verificarea la zi a documentelor contabile (facturi primite, facturi emise, state salarii, casa, banca)
-verificarea jurnalelor de TVA, intocmire de declaratii fiscale catre autoritati
-verificarea documentelor contabile lunare (jurnale de TVA, inregistrari casa, facturi furnizori, cheltuieli, balante de verificare)
-cunoasterea inregistrarilor contabile specifice unei firme de import si distributie bunuri de larg consum.
-indeplineste orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici
-tine evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar


CERINTE

-studii superioare economice
-experienta in domeniul financiar-contabil intr-o functie similara minim 2 ani
-cunoasterea legislatiei in domeniu
-cunostinte operare PC (word, excel, programe de contabilitate)

Profil candidat

-capacitate de analiza si sinteza a datelor
-persoana foarte organizata, deosebit de atenta la detalii
-dorinta de a acumula cunostinte noi
-flexibilitate si atitudine pozitiva in rezolvarea problemelor
-abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa
-seriozitate, stabilitate, responsabilitate
-persoana ordonata,atenta la detalii
-abilitati de comunicare si organizare
-aptitudini de prioritizare, organizare şi control a activităţii
-foarte buna cunoastere a contabilitatii si fiscalitatii romanesti
-gandire analitica si capacitate de sinteza
-persoana meticuloasa, responsabila, atenta la detalii
-dorinta de acumulare experienta in domeniul financiar - contabil
-orientare catre eficienta si initiativa
-capabil sa se organizeze, sa respecte termenele stabilite si sa contribuie la dezvoltarea activitatii
-implicare si dorinta de invatare
-capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale
-disponibilitate pentru imbunatatirea permanenta a performantelor profesionale


BENEFICII OFERITE

-posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-o o companie competitiva, tanara si in plina ascensiune
-pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Almas Office este o companie care are ca obiect de activitate importul si distributia de produse office supply. Ocupa o pozitie de lider de piata in zona de vest a tarii pentru piata B2B (business-to-business) si un loc important pe celelalte piete.

Portofoliul de produse al companiei cuprinde papetarie, birotica, echipamente si solutii IT, consumabile, mobilier de birou, etc. Pentru distributia acestora catre clienti firma utilizeaza o infrastructura logistica la standarde inalte.

Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de tineri (cu o medie a varstei sub 30 ani), competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor.