Consultant Economist ERP

Step Up Professional HR Services

04-09-2013 | EXPIRA LA 04-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Organizeaza, executa si controleaza activitatile de suport-mentenanta si concepere a aplicatiilor integrate de tip ERP;
Determina nevoile specifice ale clientilor, customizeaza solutiile si implementarea acestora;
Optimizeaza solutiile existente;
Intretine sistemul clientilor si ofera suport post-implementare;
Urmareste modificarile legislative;
Participa cu solutii la stabilirea specificatiilor economice si de business logic aferente unui viitor sistem;
Stabileste specificatiile economice ale proiectelor de implementat.


CERINTE

Studii superioare economice;
Experienta in domeniul dezvoltarii si/sau implementarii de ERP-uri constituie un avantaj;
Cunostinte de contabilitate (inchideri TVA, venituri si cheltuieli, declaratii fata de organele abilitate, salarizare – familiar cu orice situatie de raportare financiar-contabila);
Cunostinte de operare in limbaj SQL cu baze de date (PostgreSQL, Microsoft SQL sau Oracle);
Abilitati tehnice si pasiune pentru domeniul IT;
Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
Organizare, atentie la detalii, capacitate de concentrare in conditii de stres si de a munci sub presiune, responsabilitate, atitudine proactive;
Persoana atrasa de situatii problematice si provocari, motivata pentru activitati dinamice;
Abilitati bune de comunicare si coordonare.

Alte cerinte:
Disponibilitate pentru deplasari in tara;
Permis de conducere categ.B


BENEFICII OFERITE

Posibilitati de dezvoltare profesionala;
Pachet de beneficii motivant;
Posibilitatea de lucru intr-o echipa dinamica.


DESCRIEREA FIRMEI

“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)



Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.

Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.