Consultant clienti

CarSystems

06-05-2011 | EXPIRA LA 05-06-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

-gestionarea relatiei cu clientul, stabilind si dezvoltand o relatie de incredere cu acesta,
oferindu-i in toate fazele contactului un serviciu personalizat;
- reprezentarea Service-ului fata de clientela si purtatorul de cuvant al clientilor fata de atelier;
- realizarea obiectivelor cantitative si calitative care ii sunt fixate si consilierea
clientului, propunandu-i si vanzandu-i prestatii complementare;
- consolidarea atasamentului clientului fata de concesiune si dezvoltarea imaginii
firmei prin profesionalismul sau si prin respectarea angajamentelor sale.
-pastrarea si consolidarea relatiilor cu dealerii de autoturisme din judet.


CERINTE

Studii tehnice
Initiativa
Abilitati de comunicare , negociere
Atitudine , Tinuta
Orientare catre atingerea obiectivelor
Organizare
Abilitati comerciale
Spirit de echipa
Cunoasterea pietei auto
Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale
Fluenta in exprimare
Cunostinte de operare pe calculator
Permis de conducere categ. B


BENEFICII OFERITE

Detaliile complete ale pachetului salarial se vor discuta cu candidatii selectionati


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienta de peste 9 ani, CarSystems este leaderul incontestabil al pietei din partea de vest a tarii in comercializarea si instalarea accesoriilor auto aftermarket.