CALL CENTER INBOUND - LIMBA ITALIANA

KAro snc di Gostner Josef & C

29-04-2014 | EXPIRA LA 01-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea apelurilor telefonice

-Rezervari

-Preluarea datelor si verificarea lor in sistemul booking

-Solutionarea problemelor in cazul in care clienti noi au nevoie de asistenta

-Operatorul de Vanzari prin Telefon se ocupa in principal cu comunicarea profesionala cu clientii, vanzarea produselor si serviciilor prin telefon, in cazul nostru pachete turistice, utilizarea sistemelor informatice specifice centrelor de contact (call centre), implementarea politicilor organizatiei, prezentarea modalitatilor de etichetare, ambalare si transport a produselor si serviciilor, respectarea legislatiei privind comercializarea produselor si protectia consumatorilor etc. Munca se desfasoara in companii specializate, nefiind necesar sa fie specialist in domeniul produsului/ serviciului ce urmeaza a fi vandut


CERINTE

Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu/avansat


DESCRIEREA FIRMEI

- preluarea apelurilor venite din afară (inbound) de la clienţi,
- informatii pachete turistice
- rezervari
- diponibilitate data
- modalitati de plata
- informatii despre hoteluri