Assistant Manager

CRAIOVAN CONSULTING

01-02-2009 | EXPIRA LA 07-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- raspuns la telefon
- evidenta documente intrari/iesiri
- repartizare documente in cadrul biroului
- archivare documente (arhiva documente si arhiva electronica)
- intocmire documente banca, intretinut legatura cu banca
- tinut legatura cu furnizorii (achizitie rechizite, notari, avocati, Primarie)
- intocmit adeverinte, procese verbale predare-primire documente
- dactilografiat documente
- deplasat la banci, diversi furnizori pentru achizitii diverse, Primarie, notari


CERINTE

- cunostiinte de operare in word, excel, outlook
- cunoasterea documentelor contabile (factura, chitanta, OP, extrase, etc)
- cunoasterea documentelor juridice (contracte, acte constitutive, CUI)
- cunoasterea limbii italiene (scris si vorbit)
- persoana serioasa si organizata


DESCRIEREA FIRMEI

Societate de cotabilitate si consultanta contabila, fiscala si administrativa, servicii adresate in principal investitorilor italieni prezenti in Romania. Desi societatea este proaspat constituita, are deja un portofoliu important de clienti.