Job expirat
Urmareste realizarea in bune conditii a activitatilor administrative, elaboreaza şi implementeaza politicile de resurse umane (recrutare, selecţie, organizare şi relaţii de muncă).
Responsabilitati
a)Intocmirea, urmarirea si respectarea agendei de activitati a managementului firmei;
b)Asigurarea secretariatului in cadrul sedintelor
c)Elaborarea /redactarea de rapoarte, situatii cerute de managementul firmei;
d)Gestionarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar apartinand sediului societatii;
Responsabilitati Resurse Umane:
a) Realizeaza si participa la activitatea recrutare internă şi externă,conform cu politica companiei;
b) Intocmeste dosarele de angajare, modificarile, incetarile contractelor de munca conform procedurilor interne si legislatiei in vigoare;
c) gestionarea proiectelor de recrutare care ii sunt atribuite, de la realizarea si promovarea ofertei de recrutare, gestionarea cv, gestionarea si actualizarea permanenta a bazei de date a firmei, realizarea raporturilor de recrutare
d)
e)Intocmeste si elaboreaza proceduri specifice de resurse umane;
f)Reprezintă compania în relaţia cu autorităţile publice ( ITM) pentru probleme de personal
Cerinte:
Studii: - superioare
Experienţă/vechime: -minim 2 ani in munca
Cunoştinţe:- Atestat Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj
- cunoştinţe în domeniul /resurse umane;
-cunostinte avansate MC Office ( Excel, Word, Power Point)
Limbi străine: limba engleză scris/vorbit - avansat
a doua limba straina - reprezinta un avantaj
Abilităţi:
-Aptitudini de organizare/coordonare/comunicare
-Lucru in echipa
-Rezistenta la stres
-Capacitate de analiza si sinteza/capacitate de luare rapida a deciziilor.
Oferta (bonusuri, beneficii):
-pachet salarial atractiv;
-posibilitatea de a face parte dintr-o echipa de succes intr-o companie de renume international.
Firma SC CASABLANCA SERVICES SRL Timisoara este o firma acreditata MMSSF (acreditare TM 201/2002) care ofera angajatorilor servicii complete de recrutare si plasare forta de munca in tara si strainatate.
Avem o baza de date solida, permanent actualizata cu CV-urile candidatilor. Dispunem de personal specializat in testarea si evaluarea psihologica a candidatilor.
Firma noastra este permanent la dispozitia dvs cu urmatoarele servicii:
- Recrutare si selectie de personal pentru acoperirea posturilor temporare sau permanente;
- Consultanta in resurse umane;
- Audit de resurse umane;
- Analiza si evaluarea structurii motivationale si a satisfactiei angajatilor;
- Servicii de consultanta in domeniul legislatiei muncii;
- Anchete de opinie;
- Solutii complete de training in domeniul management, marketing, comunicare, vanzari, managementul carierei, cursuri acreditate si recunoscute in 15 tari din Europa (EBC*L V European Business Competence License) in domeniul managementului afacerilor, comunicarii, leadership etc.
Calitatea, experienta si profesionalismul serviciilor pe care le oferim in domeniul resurselor umane ne recomanda.