Asistent Director Regional

Bancpost SA

24-05-2007 | EXPIRA LA 23-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Realizarea de rapoarte periodice privind activitatile din cadrul regiunii, la solicitarea managementului;
Redactarea corespondentei de afaceri, a documentelor sau a unor rapoarte la cererea managementului;
Crearea si mentinerea unei baze de date cu informatii la solicitarea managementului;
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice catre management;
Preluarea si transmiterea cu promptitudine a mesajelor catre management, pastrand o buna evidenta a acestor mesaje;
Programarea de intalniri si pastrarea unei bune evidente a agendei managementului;
Distribuirea corespondentei in cadrul regiunii si in exteriorul acesteia, in conformitate cu procedurile Bancii;
Realizarea de traduceri a unor diferite documente din / in limba romana in / din limba engleza;
Asigurarea suportului necesar desfasurarii activitatilor cu caracter administrativ si logistic (ex: rezervari pentru calatorii, programari de evenimente locale) si asigurarea unei varietati de indatoriri de birou.


CERINTE

Studii Universitare(economice/juridice/ limbi si literaturi straine);
Experienta in organizare evenimente, vanzari, traduceri;
Cunostinte de limba engleza- nivel avansat (scris, vorbit, citit);
Bune cunostinte de operare a programelor Microsoft;
Excelente abilitati de comunicare;
Flexibilitate, dinamism, adaptabilitate la mediul de lucru;
Capacitate de prioritizare a activitatilor si de a face fata situatiilor care impun termene de rezolvare;
Atentie distributiva si atentie la detalii;
Persoana proactiva, organizata, atitudine pozitiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost este astazi una dintre cele mai importante banci din Romania. Avem o echipa puternica de specialisti, dispunem de o retea teritoriala extinsa si oferim o gama larga de produse si servicii special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România.

Ne place si adesea reusim sa fim cu un pas inaintea celorlalti, sa aducem pe piata produse noi si competitive, intotdeauna orientate spre Client. Deoarece Clientul este cea mai importanta persoana din banca. Dorim ca toti clientii nostri sa fie tratati într-o maniera personalizata de catre profesionisti de valoare care sa ofere servicii excelente, produse de înalta calitate si promptitudine în acordarea de consultanta. Ne respectam partenerii de afaceri, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate “win-win” de lunga durata.

Ca urmare a intensei restructurari din ultimii doi ani, care a reproiectat activitatile sale de baza, Bancpost este astazi pregatita sa fie banca de prima optiune pentru clientii din Romania. Facem aceasta promisiune clientilor nostri: alegerea Dumneavoastra de a colabora cu Bancpost va fi rasplatita printr-o experienta placuta si profitabila.