Office Assistant - Part time

Step Up Professional HR Services

26-01-2015 | EXPIRA LA 25-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Firma de recrutare, angajam part time o persoana pe pozitia de Office Assistant pentru operatiuni de contabilitate primara, ofertare, contractare si facturare.
-intocmirea registrului de casa si pregatirea documentelor pentru contabilitate;
- intocmirea ofertelor;
- intocmirea contractelor si facturilor;
- efectuarea diverselor raportari financiare;
- intocmirea documentelor de angajare;
- gestionarea documentelor in cadrul firmei: numere documente, relatia cu posta etc;
- suport pentru pregatirea materialelor pentru training;
- diverse activitati de suport necesare pentru desfasurarea activitatii.


CERINTE

Limba engleza-nivel avansat;
Experienta in domeniu –constituie un avantaj;
Persoana serioasa, responsabila, cu abilitati de a lucra cu cifrele, atenta la detalii.


BENEFICII OFERITE

-lucrul intr-o echipa flexibila si dinamica;
-program part-time;
- posibilitate de dezvoltare personala si profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)



Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.

Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.