ANALIST ECONOMIC

Hr Professional

25-05-2007 | EXPIRA LA 24-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Analistul economic are ca atribtii de analiza eonomica-financiara, mentinerea relatiei cu furnizorii/clienti, aprovizionare.

In acest sens principalele responsabilitati ale candidatului sunt:
- activitate de prospectare de piata ofertara in sensul gasirii celor mai bune solutii vis-à-vis de aprovizionrea firmei (ofera managerului de aprovizionare solutiile cele mai fiabile din punct de vedere al costurilor legate de aprovizionare firmei, actualizeaza baza de date a funizorilor companiei);
- mentinerea relatiei cu furnizorii: initiaza si mentine contactul cu furnizorii;
- mantinerea relatiei cu clientii firmei (after sales client service): activitati de analiza si urmarire a executiei contractelor din punct de vedere financiar; analiza si urmarirea incasarilor de la clienti;
- implicat in procesul de bugetare, garanteaza relevanta ipotezelor luate in calcul , analiza riscurilor, fiind responsabil de calitatea bugetelor transmise;
- urmareste respectarea bugetului, indica diferentele fata de plan, propune masuri corective;
- asigura urmarirea financiar-contabila a proceselor de investitii;
- asigura aplicarea normelor contabile si procedurilor recomandate de catre departamentul economic;
- responsabil cu furnizarea informatiilor economice cerute de entitatile catre care raporteaza;
- intocmeste diverse raportari economice-financiare solicitate de managerii departamentelor societatii;


CERINTE

Cerintele candidatului:
Absolvent studii superioare (specializare contabilitate, finante-banci) sau an terminal;
Experienta in domeniul financiar –contabil (constituie un avantaj dar nu este o cerinta elimintorie);
Cunostinte medii de limba Engleza;
Cunostinte de contabilitate, fiscalitate si legislatie specifica;
Cunostinte de analiza economico-financiara (tehnici, mecanisme, indicatori);
Abilitati analitice, atentie catre detalii;
Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme, gandire logico- matematica;
Abilitati tehnico-mecanice (cunostinte legate de accesoriile din domeniul mobilier constituie un avantaj);
Disponibilitate pentru imbunatatirea permanenta a performantelor profesionale;
Cunostinte de baze de date, pachete de raportare, programe integrate de contabilitate;
Persoalitate organizata, pragamatica, dinamica;
Motivatie puternica pentru dezvoltare profesionala;


BENEFICII OFERITE

Oferta (bonusuri, beneficii):
- salariu atractiv (renegociabil la 3, 6 luni);
- bonuri de masa in functie de zilele lunare efectiv lucrate;
- posibilitati reale de promovare;
- mediu de lucru profesionist ce pune incurajeaza dezvoltarea profesionala;


DESCRIEREA FIRMEI

Firma specializata in domeniul consultante in managementul resurselor umane, ofera urmatoarele tipuri de servicii:
- recrutare si selectie de personal;
- testare si evaluare psihologica;
- dezvoltare si instruire de personal;
- servicii integrate de psihologia muncii;
- servicii integrate de psihologia trasnporturilor;