Store Manager - Targu Mures

ABC Human Capital

30-06-2011 | EXPIRA LA 30-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Coordoneaza, planifica, organizeaza, controleaza si evalueaza activitatea centrului comercial;
• Raspunde de realizarea obiectivelor de vanzari pe anul in curs la nivel de centru comercial;
• Analizeaza si raporteaza indicatorii de performanta si eficienta din cadrul centrului comercial;
• Participarea la elaborarea bugetelor anuale pentru punctul de lucru pe care il coordoneaza;
• Raspunde de organizarea si controlul inventarelor la nivel de centru comercial;
• Coordoneaza procesul de achizitii, procesele de comanda si dimensionarea corecta a stocului (in functie de specificul local)
• Sustine si organizeaza campanii de promovare a unor produse si servicii noi in colaborare cu departamentul de marketing;
• Implementeaza politica de resurse umane (politica de evaluare, recompensare, recrutare si dezvoltare a personalului);
• Motiveaza si inspira echipa in vederea atingerii obiectivelor propuse; evalueaza performantele acesteia, atat individual cat si colectiv si propune un plan de dezvoltare a membrilor echipei;
• Promoveaza valorile si principiile companiei, in vederea cladirii unei culturi organizationala bazata pe orientarea catre client in cadrul magazinelor;
• Participa activ la elaborarea si promovarea brandului companiei pe piata locala si nationala.


CERINTE

Candidatul ideal are urmatorul profil:
• Studii superioare in domeniul comercial, marketing, management;
• Minim 3 ani experienta in pozitii similar in domeniul retail (cash&carry/DIY);
• Excelente abilitati de comunicare si negociere, de coordonare si dezvoltare a echipei;
• Atitudine proactiva, orientata catre atingerea obiectivelor;
• Excelente abilitati de vanzare si relationare cu consumatorul final;
• Abilitati de reprezentare a companiei in relatie cu autoritatile locale;
• Cunostinte si experienta in domeniul marketing, merchandising;
• Cunostinte solide in analiza eficientei operationale specifice: rotatia stocurilor, vanzari la raft, etc.
• Cunostinte de operare PC;
• Carnet conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!