Secretara / Asistent manager

MAREN

10-04-2008 | EXPIRA LA 10-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sarcini:
- participare de activitati de marketing si vanzari
- identificarea potentialilor clienti, cercetarea pietei, culegerea informatiilor
- urmarirea licitatiilor de achizitionare, asistenta la intocmirea dosarelor de concurs
- gestionarea zilnica a corespondentei si a datelor, informatiilor
- alcatuirea ofertelor personalizate
- receptionarea convorbirilor telefonice si rezolvarea lor privind serviciile si produsele firmei
- mentinerea relatiilor cu clientii si furnizori
- asistenta in contabilitate primara


CERINTE

- calitati organizatorice, capacitate de adaptare, de a lucra operativ si efficient
- cunostinte avansata de operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
- abilitati de comunicare si interrelationare
- foarte bune abilitatii de comunicare, dinamism si responsabilitate, spirit de echipa dezvoltat.

Constituie avantaj
- experienta in comert
- experienta in administrarea licitatiilor
- carnet de conducere categoria B
- cunoasterea limbii maghiare si engleze


BENEFICII OFERITE

- se va negocia la interviu


DESCRIEREA FIRMEI

Firma MAREN a fost infiintat in anul 1993 .Domeniul principal este amenajari interioare si comert cu scaune si mobila.