OPERATOR CALL CENTER – suport tehnic

SC ISTORM SRL

09-11-2007 | EXPIRA LA 09-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- receptioneaza si inregistreaza incidentele sesizate de clienti despre functionarea serviciilor de internet/date/telefonie;
- investigheaza si rezolva problemele de software si hardware ale clientului;
- ajuta clientul in maximizarea folosirii sistemelor de operare;
- ofera telefonic asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor;
- deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand il depaseste nivelul de responsabilitate (Back Office, administratori, IT etc.);
- urmareste situatiile delegate si informeaza clientul asupra stadiului de rezolvare;


CERINTE

- foarte bune abilit¿¿i de comunicare si ascultare;
- flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitiv¿;
- bun¿ organizare, precizie, nivel ridicat de aten¿ie ¿i concentrare;
- spirit de ini¿iativ¿, proactivitate;
- orientare c¿tre rezultate, eficien¿¿;
- capacitate de a gestiona mai multe activitati in acelasi timp;
- orientare catre client;
- capacitatea de a lua decizii;
- foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul;
- cunostinte cel putin de baza de networking: medii de comunicatii, sisteme de operare;
- cunostinte minimale legate de servere de mail, web, DNS, DHCP.


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea comercial¿ iStorm are ca obiect de activitate realizarea de programe software.