AGENT REZERVARI, CALL-CENTRE - LIMBA FRANCEZA / SPANIOLA / GERMANA / OLANDEZA

SMART TRAINING

14-03-2009 | EXPIRA LA 28-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asistarea clientilor la telefon in vederea realizarii de rezervari;
- modificarea rezervarilor existente la cererea clientilor;
- managementul emailurilor primite de la clienti si distribuirea lor la departamentele corespunzatoare;
- inregistrarea eventualelor reclamatii primite din partea clientilor.


CERINTE

- minim studii medii finalizate (studiile superioare constituie avantaj);
- experienta profesionala anterioara pe un post similar constituie avantaj;
- cunostinte la nivel avansat pentru una din urmatoarele limbi: franceza, spaniola, germana, sau olandeza;
- abilitati foarte bune de comunicare;
- orientare spre client.


BENEFICII OFERITE

- oportunitati de instruire profesionala;
- posibilitati de promovare profesionala;
- mediu de lucru profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

Smart Training asista importanta agentie de rezervari online, din domeniul hotelier, in selectia pentru postul de Agent Rezervari, Call-Centre

Compania client cauta persoane vorbitoare la nivel avansat de limbi straine: franceza / spaniola / germana / olandeza

SMART TRAINING este o firma de consultanta in resurse umane din CLUJ NAPOCA care are ca principale servicii: recrutarea si selectia personalului, evaluarea performantelor profesionale, evaluarea psihologica si training.
Vizitati site-ul www.smart-training.ro