Administrator credite back office – Centrala Tg Mures

MKB ROMEXTERRA BANK S.A.

01-08-2008 | EXPIRA LA 07-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

MKB Romexterra Bank angajeaza Administrator credite back office la Centrala Tg Mures


CERINTE

- Studii universitare (diploma de licenta)
- Minim 2 ani experienta in domeniul creditarii
- Cunostinte bune de legislatie bancara, contabilitate, analiza financiara si de afaceri
- buna cunoastere a limbii engleze
- Abilitati bune de operare PC
- Gandire analitica
- Abilitati de rezolvare a problemelor
- Abilitate de a lucra operativ
- Responsabilitate
- Spirit de echipa
- Flexibilitate
- Abilitati bune de comunicare

Atributii:
- Asigurara inregistrarea in aplicatia bancii a datelor referitoare la contractele de credit, contractele de garan¿ie, scrisorile de garantie precum si a modificarilor survenite asupra acestora pe parcursul valabilitatii lor.
- Asigura introducerea graficelor de rambursare a creditelor si autorizarea creditelor introduse in sistem.
- Asigura rambursarea creditelor si a dobanzilor aferente acestora in limita sumelor disponibile existente in conturile de disponibil ale clientilor.


Daca doresti sa te alaturi echipei MKB Romexterra Bank si indeplinesti cerintele descrise mai sus, trimite-ne CV-ul pana cel mai tarziu în data de 16.07.2008, insotit de o scrisoare de intentie pe e-mail: nicolae.pastor@romexterra.ro, raluca.popovici@romexterra.ro, cristina.ungureanu@romexterra.ro , sau fax: 0265-265762
Te rugam sa mentionezi in subject pozitia pentru care aplici "Administrator back office".
Persoanele selectate vor fi contactate telefonic ulterior.
Nu vor fi luate în considerare cererile candidatilor care nu îndeplinesc conditiile cerute.


DESCRIEREA FIRMEI

MKB Romexterra Bank S.A., held in proportion of 55.32% by MKB Bank, the third Hungarian bank, member of BayernLB from Germany.