Job expirat
Desfasoara activitati curente de contabilitate primara si gestiune pentru hotel, restaurant si ocol silvic.
Mentine legatura cu Departamentul de Contabilitate din Bucuresti.
Urmareste incasari si plati.
Inregistreaza zilnic documente primare privind gestiunea de alimente si obiecte de inventar.
Inregistreaza zilnic documente in registrul de casa
Intocmeste NIR-uri
Inventariere
Absolvent de studii de specialitate.
Experienţă în domeniu minim 2 ani.
Cunoştinţe solide de contabilitate generală și de gestiune.
Cunoașterea softului Saga constituie avantaj.
Limba engleza – nivel mediu
Cunoştinţe MS Office (Word, Excel) de nivel avansat.
Capacitate superioară de concentrare și orientare către obiective și sarcini, perseverenţă.
Capacitate de organizare, gândire analitică, seriozitate, responsabilitate în muncă.
Persoană deschisă, pozitivă, echilibrată.
AllJobs4All, membru al Outsourcing 4 All a luat nastere pentru a veni in intampinarea necesitatilor de resurse umane ale clientilor nostri. Scopul nostru este de a aduce o perspectiva inovatoare in abordarea proceselor de Recrutare si Selectie, Evaluare, Motivare, Diagnoza Organizationala si Consiliere in Cariera, de a sustine si incuraja companiile in utilizarea optima a elementelor de Management al Resurselor Umane.
Proiectam, planificam si construim cariere de succes, pentru oameni de succes, in organizatii de succes, prin simplul fapt ca avem rabdarea, inteligenta si tenacitatea de a descoperi potentiale si a le orienta adecvat! (mai multe detalii pe www.alljobs4all.ro)