Agent turism in Suceava

Sc Filadelfia Srl

12-03-2015 | EXPIRA LA 11-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati
Vanzarea pachetelor turistice (rezervari de bilete, incasarea si urmarirea platilor);
Gestionarea unui portofoliu de clienti pentru judetul Suceava
Dezvoltarea relatiei cu clientii actuali si atragerea de noi clienti.Prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate;
Raspunde pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate.
Atingerea targetului de vanzari lunar;


CERINTE

Cerinte
Studii medii sau superioare de preferinta in domeniul turismului;
Detinator brevet turism;
Experienta de minim 1 an în domeniul turistic si vanzari;
Cunoasterea pietei de produse turistice si a particularitatilor acesteia;
Disponibilitate pentru program flexibil si pentru deplasari;
Detinerea permisului de conducere categoria B reprezinta un avantaj.
Calitati fizice si psihice:
Aspect fizic placut si ingrijit;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Bune abilitati organizatorice, dinamism, seriozitate, initiativa;
Aptitudini de lucru în echipă, abilitatea de a prioritiza, atitudine pozitivă, rezistenţă la stres.


BENEFICII OFERITE

Salariu fix+comision vanzari
Tichete de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Filadelfia Turism s-a născut din pasiunea pentru vacanțele la superlativ, acelea care îți lasă amintiri de neuitat și care te ajută să reziști, pe baricade, tot restul anului.

Viziunea noastră este să devenim un nume important în domeniul turismului, oferindu-le clienților noștri soluții complete și stabilind cu ei parteneriate pe termen lung.

Misiunea noastră este să satisfacem cerințele clienților noștri: le ascultăm dorințele și le oferim soluțiile potrivite în condiții de maximă seriozitate și responsabilitate. Ținem cont de observațiile și sesizărilor clienților noștri și pe baza lor urmărim să ne îmbunătățim în permanență performanțele și calitatea serviciilor oferite. Asigurăm toate resursele necesare, inclusiv instruirea și pregătirea continuă a personalului, în vederea dezvoltării competențelor profesionale și a abilității de a oferi servicii de cea mai bună calitate.

Valorile după care ne ghidăm sunt următoarele:

- Disciplina
- Amabilitatea
- Imaginea (curățenie)
- Alinierea (interes)
- Asumarea (seriozitate)
- Performanța (perseverență, consecvență)
- Obiective aliniate (scop comun)
- Profit