manager Front Office Assistant

DoubleTree by Hilton

29-06-2015 | EXPIRA LA 29-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Un manager Front Office Assistant cu DoubleTree by Hilton Hotels ajută la supravegherea Front Oficiul echipa pentru a se asigura că echipa deputații sunt pregătite și bine informați pentru a oferi clienților o experiență excepțională de la check-in, prin check-out.

Ce va fi să lucreze pentru acest Hilton Brand?

Ca unul dintre numele cele mai recunoscute din industrie, DoubleTree by Hilton Hotels oferă călătorilor o lume de experiențe autentice. Marca continuă să fie inovatoare transmite gândire-liderul, global de ospitalitate. Cu produse și servicii care satisfac nevoile de călătorii la nivel global savvy de mâine, vom forma experiențe în care fiecare se simte Guest îngrijit, evaluate și respectate.

Dacă ați înțeles importanța de a menține o reputație și valoare メ marca s efortul este nevoie pentru a oferi o experiență de ospitalitate recunoscute la nivel mondial, s-ar putea fi doar persoana cautam pentru a lucra ca un membru al echipei de DoubleTree by Hilton Hotels. Pentru că e cu DoubleTree by Hilton Hotels unde promit o experiență excepțională de oaspeți de fiecare dată.

Ce voi face?

Ca Front Office Assistant Manager, vă va ajuta în supravegherea Front Oficiul echipa pentru a se asigura că echipa deputații sunt pregătite și bine informați pentru a oferi clienților o experiență excepțională de la check-in, prin check-out. Un manager Front Office Assistant este responsabil pentru gestionarea primele impresii ale clienților noștri și, prin urmare, trebuie să îndeplinească următoarele sarcini la cele mai inalte standarde:

Asista Managerul Front Office pentru a supraveghea intreaga operatiune Front Office pentru a menține standarde ridicate.
Asista Managerul Front Office pentru a evalua nivelul de satisfacție Guest și tendințele de monitorizare, cu accent pe îmbunătățirea continuă.
Asigurați-vă regulat și VIP Oaspeții sunt recunoscute și că departamentul Front Office funcționează cu o atitudine de vanzari si promoveaza scheme de loialitate hotelurilor メ marca s.
Maximizați ocupare cameră de la cele mai bune tarife și de a folosi up-vânzare tehnici de promovare a serviciilor hoteliere și facilități.
Asista Front Office Manager cu stabilirea obiectivelor departamentale, programe de lucru, bugete, politici și proceduri.
Monitor aspectul, standardele, precum și îndeplinirea Front Office membrii echipei, cu un accent pe instruirea și munca în echipă.
Asigurați-vă echipei Membrii au cunostintele actuale de produse hoteliere, servicii, prețuri și politici, precum și cunoștințe de zona locală, și sunt instruiți în mod continuu pentru a învăța și de a înțelege politicile și practicile.
Menține o bună comunicare și relații de lucru cu toate departamentele hotelului.
Monitoriza nivelurile de personal pentru a satisface cererile de afaceri de acoperire.
Desfășura întâlniri de comunicare lunare, în absența Front Office Manager, și produc minute.
Asista Managerul Front Office cu probleme de performanță a personalului, în conformitate cu politicile și procedurile companiei.
Asista Front Office Manager cu recrutarea, gestionarea, formarea și dezvoltarea echipei Front Office.
Acționează în conformitate cu politicile și procedurile atunci când lucrează cu fața casei echipamente si sisteme de management de proprietate.


CERINTE

Asistent Front Office Manageri de servire hoteluri Brand Hilton Worldwide si vacante sunt întotdeauna de lucru în numele Oaspeții noștri și de lucru cu ceilalți membri ai echipei. Pentru a umple cu succes acest rol, trebuie să mențină atitudinea, comportamentele, aptitudinile, și valorile care urmează:

Experiența anterioară de supraveghere în Front Office la hotel
Nivel ridicat de competență IT
Nivel ridicat de conștientizare și de vânzare capacitățile comerciale
Leadership excelent, abilități interpersonale și de comunicare
Responsabilă și elastic
Angajamentul de a oferi un nivel ridicat de customer service
Abilitatea de a lucra sub presiune
Standarde excelente grooming
Flexibilitate pentru a răspunde la o varietate de situații de lucru
Abilitatea de a lucra pe cont propriu și ca parte a unei echipe


BENEFICII OFERITE

Ce beneficii voi primi?

Vi se va oferi un salariu de pornire competitiv și, în plus, pot beneficia Membrii echipei pot inscrie in planurile de economii medicale, stomatologice, viziune, viața, de invaliditate și de pensionare Hilton Worldwide a lui. Eligibile Membrii echipei au acces la beneficii timp liber plătit pentru vacanta si bolnavi, un program de asistență angajat (PAM), asistență educațională, și Hilton Worldwide programe unice care oferă membrilor echipei și a familiilor lor cu camere de hotel reduse, precum și reduceri la produse și servicii oferite de Hilton Worldwide si partenerii sai. Așteptăm cu nerăbdare să revizuirea cu tine beneficiile specifice pe care le-ar primi ca o echipă membru Hilton Worldwide.