Specialisti pentru biroul unic pentru angajarea persoanelor cu dizabilitati - Proiect POSDRU (Judetul Ialomita - Slobozia)-valabil pana la 03.04.2012

Federatia ONPHR

20-04-2012 | EXPIRA LA 20-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsbilitatile principale:

Asistent social – manager de caz :

- Coordoneaza echipa multidisciplinara in vederea asigurarii serviciilor adecvate nevoilor beneficiarilor din cadrul Biroului Unic
- Organizeaza si asigura documentarea necesara a serviciilor furnizate de catre specialistii din BU catre beneficiari
- Organizarea atelierelor de lucru şi întâlnirilor individuale şi de grup pe diferite teme de interes pentru beneficiarii serviciilor Biroului Unic
- Sprijină beneficiarii pentru accesarea serviciilor comunității (Primărie, Serviciul de Evaluare Complexă, alte organizații şi instituţii)

Asistent social:

- Informarea şi consilierea persoanelor cu dizabilităţi
- Sprijinirea în vederea completării formularelor de grup ţintă şi a declaraţiei de consimtământ împreună cu beneficiarii serviciilor
- Organizarea atelierelor şi întâlnirilor individuale şi de grup

Psiholog :

- Aplicarea testelor şi evaluarea psihologica
- Organizarea atelierelor si intalnirilor individuale si de grup
- Participă la pregătirea, organizarea, implementarea şi deşfăşurarea evenimentelor,

Consilier vocaţional :

- Informarea, consilierea şi evaluarea vocaţională a persoanelor cu dizabilitati
- Dezvoltarea abilităţilor şi competenţelor de orientare pe piaţa muncii in vederea obţinerii unui loc de muncă
- Organizarea cluburilor de muncă şi întâlnirilor individuale şi de grup pe diferite teme de interes alese de beneficiarii serviciilor Biroului Unic,
- Pastrează periodic legătura cu AJOFM
- Contactează angajatorii în vederea informării cu privire la locurile de muncă scoase la concurs (responsabilităţi, atribuţii etc),
- Stabileşte şi participă la întâlnirile dintre angajator şi persoana cu dizabilităţi

Coordonator birou fix si mobil :

- Coordonează şi planifică activitatea Biroului Unic de angajare a persoanelor cu dizabilităţi;
- Răspunde de monitorizarea implementării activităţii din cadrul Biroului Unic;
- Răspunde de calitatea serviciilor oferite şi de activitatea personalului din cadrul Biroului Unic;
- Supervizează şi asigură sprijinul personalului din cadrul Biroului Unic.
- Ia măsuri de rezolvare a problemelor şi /sau conflictelor apărute în cadrul Biroului Unic;
- Se informează cu privire la legislaţia în domeniul dizabilitaţii
- Colectează şi se asigură de conformitatea documentaţiei pentru raportarea activităţilor din cadrul Birourilor;
- Asigură suport coordonatorului de activităţi, coordonatorului Birourilor Unice şi managerului de proiect pentru organizarea şi implementarea activităţilor prevazute în proiect
- Participă la pregătirea, organizarea, implementarea şi deşfăşurarea evenimentelor, campaniilor regionale de informare şi conştientizare din cadrul proiectului ţinând seama şi de atingerea rezultatelor şi indicatorilor propuşi.


CERINTE

Criterii de selecţie:
Pentru poziţia de asistent social – manager de caz
- Studii superioare de specialitate, aviz de exercitare a profesiei, eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali din România
- Experienţă relevantă pe funcţie similară (manager de caz – minim 3 ani)
- Experienţă relevantă în domeniul serviciilor de integrare socio-profesionala a persoanelor cu dizabilităţi
- Utilizarea limbii engleze la nivel mediu/avansat
- Foarte bune capacitati de organizare şi planificare
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere.
- Disponibilitate pentru deplasări în ţară şi în judeţ.

Pentru poziţia de asistent social:
- Studii superioare de specialitate, aviz de exercitare a profesiei, eliberat de Colegiul Naţional al Asistentilor Sociali din Romania
- Experienţă relevantă în domeniul dizabilităţii (de preferinţă in domeniul serviciilor de integrare socio-profesionala a persoanelor cu dizabilităţi – minim 1 an)
- Utilizarea limbii engleze la nivel mediu/avansat
- Foarte bune abilităţi de comunicare
- Disponibilitate pentru deplasări în ţara şi în judeţ.

Pentru poziţia de psiholog:
- Studii superioare de specialitate, aviz de exercitare a profesiei, eliberat de Colegiul Psihologilor din România
- Experienţă relevantă în domeniul dizabilităţii (de preferinţă in domeniul serviciilor de integrare socio-profesionala a persoanelor cu dizabilităţi – minim 3 ani)
- Utilizarea limbii engleze la nivel avansat
- Foarte bune capacităţi de organizare şi planificare
- Foarte bune abilităţi de comunicare
- Disponibilitate pentru deplasări în ţară şi în judeţ.

Pentru pozitia de consilier vocational:
- Studii superioare în domeniul socio-uman (asistent social, psiholog, sociolog, jurist ), aviz de exercitare a profesiei - după caz;
- Experienţă relevanta în domeniul serviciilor de integrare socio-profesionala a persoanelor cu dizabilităţi)
- Utilizarea limbii engleze la nivel mediu/avansat
- Foarte bune capacităţi de organizare şi planificare
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere
- Disponibilitate pentru deplasări în ţară şi în judeţ.

Pentru pozitia de Coordonator birou fix si mobil:
- Studii superioare in domeniul socio-uman (asistent social, psiholog, sociolog, jurist), aviz de exercitare a profesiei - dupa caz;
- Experienta in management/ conducerea unei echipe de minim 3 ani
- Utilizarea limbii engleze la nivel avansat
- Disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate
- Foarte bune capacitati de organizare si planificare
- Foarte bune abilitati de comunicare


DESCRIEREA FIRMEI

Federatia “Organizatia Nationala a Persoanelor cu Handicap din Romania” (ONPHR) este o organizatie neguvernamentala, umanitara, pentru drepturile omului, apolitica si non-profit, cu personalitate juridica si durata nedeterminata. ONPHR este o federatie constituita din organizatii neguvernamentale ale persoanelor cu dizabilitati si pentru persoanele cu dizabilitati care dezvolta programe vizand egalizarea sanselor, integrarea si incluziunea sociala a persoanelor cu dizabilitati.