Administrator Birou-Slobozia

SC AQUILA PART PROD COM SRL

11-07-2016 | EXPIRA LA 10-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordoneaza si conduce activitatea depozitului prin supervizarea tuturor proceselor ce se desfasoara in cadrul depozitului: administrative, financiar bancare, gestiuni, parc auto, etc
-raspunde de intocmirea, primirea, verificarea, confirmarea si predarea la timp a tuturor documentelor si a actelor justificative.
-supervizeaza activitatea de elaborare a listelor de incasari si cheltuieli
-raspunde de evidenta documentelor fiscale, a documentelor cu regim special si cu regim intern pe baza fiselor de magazie specifice.
-raporteaza si cere aprobareapentru toate cheltuielilenecesare pt o buna desfasurare a activitatii biroului


CERINTE

- studii superioare
- experienta min 2 ani in administrare depozit (preferabil)
- coordonarea si organizarea echipei
- disponibilitate pentru program prelungit
- capacitate de lucru in echipa
- domiciliul in Slobozia


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de transport si distributie nationala.