Customer Service Representative

SEA Work

08-04-2013 | EXPIRA LA 10-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
• Gestionarea portofoliului de clienti si mentinerea unei bune relatii cu clientii deja existenti prin controale de calitate si alte actiuni de follow-up
• Stabilirea prioritatilor
• Responsabil cu negocierea si semnarea de contracte
• Urmarirea incasarilor
• Identificarea si gestioneaza problemelor aparute in derularea contractelor


CERINTE

• Excelente abilitati de comunicare, orientare catre client, talent pentru domeniul vanzarilor
• Orientat catre atingerea de rezultate, cu spirit de echipa
• Persoana perseverenta, insistenta, ambitioasa, dinamica
• Bune abilitati de a lucra intr-un ritm sustinut
• Aptitudini de a lucra independent, organizat, capabil de a se automotiva pentru indeplinirea obiectivelor, tenace
• Abilitati de comunicare, negociere si vanzare, spirit comercial
• Experienta in vanzari materiale de constructii de minim 1 an


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare si selectie