Job expirat
Primeste comenzi de la clienti , identifica si colecteaza informatiile tehnice primare pt stabilirea interventiilor si alocarea corecta a operatori de service pe interventie
Tine legatura cu clientii si identifica sau furnizeaza informatiile tehnice necesare rezolvarii reclamatiilor
Intocmeste programari zilnice cu interventii pentru operatori de service
Supravegherea operatorilor de sevice
Intocmeste documentele aferente activitatilor desfasurate .
- colaborarea cu celelalte departamente interne, clienţii, furnizori
- efectuarea inventarelor
- întocmirea de rapoarte (zi, săptămână, lună)
- întocmirea de statistici pentru conducere
studii superioare de specialitate (tehnice, economice)
- cunostinţe avansate de utilizare PC, a pachetului Office (Word, Excel, Outlook)
- experienţa în relaţionarea cu departamentele interne
- abilităţi organizatorice
- capacitate de coordonare, analiză şi sinteză
- persoană organizată, dinamică, rezistentă la stress
- spirit de iniţiativă
pachet salarial corelat cu rezultatele, bonuri de masa
- mediu de lucru competitiv, profesionist, in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
- oportunitati de crestere si promovare in cadrul companiei;
Postul este pentru punctul de lucru din orasul Simeria - jud Hunedoara
Compania noastra se ocupa de comertul de materiale de constructii centrale termice, instalatii, electrice, electrocasnice, respectiv service centrale termice avand o experienta bogata in domeniu. In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatiile, proactivitatea, dar mai ales valorile umane.
Daca doresti sa faci parte din echipa noastra de succes nu ezita sa aplici pentru acest post!