DIRECTOR ECONOMIC

SC ARCER SRL

26-12-2009 | EXPIRA LA 01-01-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Organizeaz?? ??i si coordoneaz?? activit????ile in domeniul financiar-contabil desf????urate in cadrul societ????ii;
-Elaboreaza si implementeaza sistemul general de evidenta a gestiunii firmei;
-Conduce si organizeaza activitatea departamentului financiar - contabilitate:exercita controlul financiar preventiv;
-Instituie proceduri referitoare la executarea de opera??iuni legate de politica economico-financiar?? a firmei;
-Realizeaz?? proiectul de buget de venituri ??i cheltuieli semestrial ??i anual defalcat;
-??ntocmeste la timp ??i ??n conformitate cu dispozi??iile legale, balan??ele de verificare, situa??ii lunare, trimestriale, semestriale ??i anuale cu privire la principalii indicatori economico-financiari;
-Intocmeste bilan??ul contabil ??i se va asigura de permanenta respectare a legisla??iei fiscal-contabile;
-Realizeaza prognoza s??pt??m??nal?? ??i lunar?? de cash-flow pentru pl??ti ??i va asigura efectuarea acestora;
-Asigura pl????ile la termen a sumelor care intr?? ??n responsabilitatea firmei fa???? de bugetul de stat, alte obliga??ii fa???? de ter??i, conform priorit????ilor stabilite de conducerea companiei;
-Gestioneaza indicatorii lunari stabili??i ??i va propune m??suri pentru ??ndeplinirea obiectivelor financiare;
-Prezinta asociatului unic rapoarte (la cerere) cu privire la rezultatele economico-financiare ale companiei;
-Propune m??suri concrete ??i eficiente pentru ??nl??turarea situa??iilor economice nefavorabile ??i se va documenta permanent ??n leg??tur?? cu problemele economico-financiare atipice;
-Organizeaz?? inventarierea anual?? a patrimoniului ??i valorificarea rezultatelor inventarierii;
-Reprezinta compania pe domeniul financiar ??n raport cu ter??i (asigur??ri, furnizori, b??nci, auditori);.
-Elaboreaz?? rapoartele (lunare) RAS, ??i IFRS;
-Elaboreaz?? rapoarte financiare pentru management (P&L,BS,Cash Flow);
-Preg??te??te bugetele anuale ??? proiec??ii pe 3 ani;
-??ntocme??te bugetele pentru toate proiectele ele firmei ??? cu finan??are proprie sau din fonduri nerambursabile (??n calitate de asistent financiar, are responsabilit????i financiare ??n business plan);
-Se asigur?? de men??inerea unui sistem de proceduri capabil sa creeze cele mai bune practici in cadrul proceselor financiare si contabile.


CERINTE

-Studii economice superioare ??? obligatoriu specializare ???financiar-contabilitate???;
-Minim 3 ani experien???? ??n domeniul financiar-contabil,;
-Volum ridicat de cuno??tin??e teoretice ??i practice ??n domeniile: financiar-contabil, gestiune, opera??iuni import-export ??i vamale;
-Calitatea de expert contabil ??i/sau auditor financiar constituie un avantaj;
-Cunoa??terea aprofundat?? a legisla??iei ??n domeniile: fiscal, financiar-contabil, management financiar ??i experien???? ??n rela??iile cu autorit????ile fiscale;
-Cuno??tin??e temeinice ??n utilizarea PC-ului, abilit????i foarte bune ??n utilizarea MS office (Excel, Word, Power Point), Outlook, alte softuri de contabilitate (WinMentor);
-Cuno??tin??e de operare pe calculator pe interfa??a ERP - Wizcount, SAP ??? constituie avantaj;
-Cuno??tin??e de managementul proiectelor (abilit????i de planificare, organizare, coordonare, control)
-Cunoa??terea limbii engleze ??? constituie avantaj;
-Aptitudini numerice, analitice ??i sintetice, perfec??ionism, aten??ie deosebit?? acordat?? detaliilor, disponibilitate ??i capacitate pentru efectuarea unor sarcini complexe, care necesit?? un efort intelectual deosebit;
-Seriozitate, responsabilitate, receptivitate mare la solicit??ri profesionale ??i grad ??nalt de implicare ??n munca de echip??, capacitate de mobilizare personal?? pentru finalizarea ??n timp operativ a sarcinilor atribuite, rezisten???? la stres;


BENEFICII OFERITE

-Salariu: 600 - 800 EUR ??i alte beneficii incluse ??n pachet, care vor fi discutate dup?? examinarea scris?? ??i interviu (exemplu: produse marca ARCER la pre?? de produc??tor, cu posibilitate de achitare ??n rate lunare; bonuri de mas??; bonifica??ii pentru performan??e deosebite etc.);
-Pachet de relocare, pentru persoanele care doresc s?? ????i stabileasc?? domiciliul ??n Sighetul Marma??iei;
-Salariul va fi renegociat periodic, ??n func??ie de 2 criterii: gradul de implicare ??n munca echip?? (ata??amentul fa???? de brand-ul ARCER) ??i performan??ele ob??inute ??n domeniul de specialitate (financiar-contabil).


DESCRIEREA FIRMEI

Firma ARCER este o societate cu capital integral privat, de nivel mediu, ??nfiin??at?? ??n urm?? cu 17 ani ??n Sighetul Marma??iei, Jud. Maramure??, av??nd ca obiect de activitate, producerea ??i comercializarea de mobilier, t??mpl??rie ??i confec??ii din lemn (NU din PAL melaminat). Toate produsele noastre sunt UNICAT, executate la comanda personalizat?? a fiec??rui client.
Suntem o echip?? unit?? ??i puternic??, format?? din oameni inteligen??i, profesioni??ti, informa??i ??i instrui??i, morali, one??ti ??i responsabili. Datorit?? managementului modern (prin proiecte), fiecare dintre noi, lucreaz?? ??n stilul propriu, avem libertatea de a alege ??i de a decide, astfel ??nc??t exist?? premisele potrivite pentru a ne dezvolta din punct de vedere moral ??i profesional.
Rela??ia interuman?? este cheia prestigiului de care ne bucur?? ??? ne cunoa??tem bine unii pe ceilal??i, ne respect??m ??i avem raporturi de comunicare armonioase. Ne dorim s?? evolu??m ??mpreun??, s?? ne consolid??m statutul ??n cadrul echipei, s?? ob??inem ??mpreun?? performan??e deosebite ??i tot ??mpreun?? s?? ne bucur??m de rezultatele realiz??rii obiectivelor.